Lotus Elise Cup 250 MY19
Geplaatst: 12 mar 2021, 03:30
Zal me dan ook maar eens voorstellen: mijn naam is Tim en dit is mijn Lotus Elise Cup 250.
Initieel gekocht als pure circuit wagen maar ik rij er zo graag mee dat ik hem eigenlijk ook zo vaak als mogelijk op de reguliere weg gebruik. Garage binnen gestapt om een Exige 430 te bestellen en toch met een getekende bestelbon buiten gewandeld van een Cup 250.
Aangezien foto's meer zeggen dan woorden:
Wagen gaan ophalen bij FKM in Kontich in mei/juni 2019. Opgehaald nadat hij eerst een volledig jasje met Xpel gekregen had bij BC signature.
Meer carbon is beter dan minder carbon
1 van mijn leukere trackpics
De super trofeo reed op soft wets 1:01 op Folembray in de regen, ik met de Cup 250 1:04 op Toyo R888R dry semi's. Niet slecht dus
Vuil in de garage na een trackday maar wel met de nieuwe spiegels erop (grote verbetering zowel qua look als visibiliteit)
Voor vlotter te heel-toe'en ook SRP racing pedals geinstalleerd. De originele lagen me niet zo fantastisch.
Pijnlijk veel bodyroll op de stock suspension (lossen we binnenkort ook eens op met een deftig setje nitrons of ohlins)
Aim dash mag ook niet ontbreken voor datalogging en als laptimer
Hopelijk ontmoet ik hier nog wat meer gelijkgezinden (maar gezien de naam van het forum zal dit wel geen probleem zijn). Vragen? Shoot en wie weet, tot snel op het circuit!
Initieel gekocht als pure circuit wagen maar ik rij er zo graag mee dat ik hem eigenlijk ook zo vaak als mogelijk op de reguliere weg gebruik. Garage binnen gestapt om een Exige 430 te bestellen en toch met een getekende bestelbon buiten gewandeld van een Cup 250.
Aangezien foto's meer zeggen dan woorden:
Wagen gaan ophalen bij FKM in Kontich in mei/juni 2019. Opgehaald nadat hij eerst een volledig jasje met Xpel gekregen had bij BC signature.
Meer carbon is beter dan minder carbon
1 van mijn leukere trackpics
De super trofeo reed op soft wets 1:01 op Folembray in de regen, ik met de Cup 250 1:04 op Toyo R888R dry semi's. Niet slecht dus
Vuil in de garage na een trackday maar wel met de nieuwe spiegels erop (grote verbetering zowel qua look als visibiliteit)
Voor vlotter te heel-toe'en ook SRP racing pedals geinstalleerd. De originele lagen me niet zo fantastisch.
Pijnlijk veel bodyroll op de stock suspension (lossen we binnenkort ook eens op met een deftig setje nitrons of ohlins)
Aim dash mag ook niet ontbreken voor datalogging en als laptimer
Hopelijk ontmoet ik hier nog wat meer gelijkgezinden (maar gezien de naam van het forum zal dit wel geen probleem zijn). Vragen? Shoot en wie weet, tot snel op het circuit!