Jan Bakker Elise S2
- Jan Bakker
- Naam: Jan Bakker
- Auto: Elise S2 K-Series
Jan Bakker Elise S2
Hallo, mijn naam is Jan Bakker en woon in het noorden van Nederland,
ik heb jaren een kitcar gehad een Sylva Striker deze heb ik verkocht, zonder hobby auto is maar niets en mijn wens was een Lotus Elise S2, heel snel daar tegenaan gelopen en maar gekocht, ben er ook heel erg blij mee, ik hoop dat ik veel op dit forum kan leren door te vragen, ik ben dan wel nederlander maar ik hoop dat ik hier welkom ben, nederland heeft geen Lotus forum en ik zie dat dit een druk bezocht forum is met veel kennis
ik heb jaren een kitcar gehad een Sylva Striker deze heb ik verkocht, zonder hobby auto is maar niets en mijn wens was een Lotus Elise S2, heel snel daar tegenaan gelopen en maar gekocht, ben er ook heel erg blij mee, ik hoop dat ik veel op dit forum kan leren door te vragen, ik ben dan wel nederlander maar ik hoop dat ik hier welkom ben, nederland heeft geen Lotus forum en ik zie dat dit een druk bezocht forum is met veel kennis
Elise S2
-
- Naam: Derrick
- Auto: Elise 111R met SC
Re: Jan Bakker Elise S2
Welkom Jan!
Er is hier ook een behoorlijke Nederlandse delegatie op het forum. En tijdens toertochten zien we volgens mij ook steeds meer positieve 'kruisbestuiving' tussen BE en NL.
Er is hier ook een behoorlijke Nederlandse delegatie op het forum. En tijdens toertochten zien we volgens mij ook steeds meer positieve 'kruisbestuiving' tussen BE en NL.
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
- xtian
- Naam: Christian
- Auto: Elise S2
- Jan Bakker
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Jan Bakker
van een kitcar ( Lotus 7 model ) nu een Lotus Elise S2 is best een verschil, gisteren even wezen toeren, ben nu aan het werk en ik krijg die smile maar niet van m,n kop, mijn collega,s beginnen zich zorgen te maken 

Elise S2
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Welkom. 

-
- Auto: Elise 111R
Welkom, zelfs Friezen worden hier geaccepteerd hoor dus maak je geen zorgen 

- het is alleen onmogelijk totdat iemand het gedaan heeft -
- Jan Bakker