Ryanair plant 1 eur p/plasbeurt aan te rekenen op vliegtuig

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Ryanair plant 1 eur p/plasbeurt aan te rekenen op vliegtuig

Bericht door Herman »

Ryan-Air plant om via een soort munt/coin systeem 1 euro aan te rekenen per plasbeurt op hun vliegtuigen, volgens het laatste nieuws... :)

Wat een onnozele maatschappy is dat eigenlijk....? ik vlieg er tamelijk veel mee, dat niet , en nadat ge de hele resem onnozele toeslagen betaalt hebt per ticket komt ge somsl nog altijd goedkoper af dan met een andere maatschappy, maar... het is echt kinderlijk hoe ze hun verkoop organizeren met al hun add-on's van kosten.... "verzekering"- "airport check-in"- "bagage"- "credit card " toeslag enzvt enzvt.... het laatste was dat nadat we voor 1 stuk bagage moesten bij betalen (dan moet die persoon verplicht nog eens de airport extra cost check-in ook bijbetalen) dat de meereizende persoon die géén bagage meehad ,"ook" verplicht was om de airport-check in extra tax te betalen omdat de medepassagier bagage had...??? zouden ze niet beter gewoon de echte eindprijs afficheren ipv dat gelul... waar zit testaankoop hier nu ??? als het voor qua transport of prijs niet te veel scheelt kies ik toch liever voor een company die de mensen als mensen behandelt en niet als vee.

ik denk dat we nadat de 1 euro plasbeurt er zal zijn----

er mechien 5 euro voor grote beurt zal zijn.... ;)

a-- company free toilet paper 1 euro
b standard toilet paper 2 euro
c deluxe toilet paper 3 euro

tel maar op.... :lol:

hier foto cat; b/
cat; a/
Bijlagen
jail-toilet-paper.jpg
jail-toilet-paper.jpg (30.62 KiB) 3051 keer bekeken
toilet-paper2.jpg
toilet-paper2.jpg (16.38 KiB) 3065 keer bekeken
0030e613c87c.jpg
0030e613c87c.jpg (7.36 KiB) 3066 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 27 feb 2009, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Ryanair plant 1 eur p/plasbeurt aan te rekenen op vliegtuig

Bericht door Frederik »

Ik vind dit nog niet zo'n belachelijk idee hoor...

Waarom betalen voor 2m (*) wc-papier en 2l water, 85kg (*) bagage, een film waar ik geen interesse in heb... als ik er toch geen gebruik van maak.

Ik denk dat modulaire prijssettings echt DE toekomst zijn. Ik wacht echt op digitale TV waarbij ik mijn eigen pakket van zenders kan kiezen. Nu betaal ik voor meer dan de helft zenders waar ik eigenlijk nooit naar kijk. Wil ik momenteel alle zenders die ik eigenlijk 'echt wil zien' dan moet ik 2 extra pakketten bijnemen (dus doe ik het niet).

* : ik zeg maar iets
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

ben ik "niet" mee akkoord hoor... als ge mensen aanvaard op uw vliegtuig moet ge die mensen kunnne bedienen... het is nu eenmaal zo dat er personen zijn die moeten plassen op het vliegtuig--- trouwens ze verkopen zelf drankjes aan boord....
het is niet de som die mij irriteert maar het mensonwaardig geld aftroggelen..

vb..u boekt online per pc...

als niet oplet moet u een dure extra verzekering bijbetalen... ge moet ergens zoeken om het ad -on " hokje uit" te vinken... jaja..

dan is er per trajekt 15 euro extra per bagage item dus per 2 personen is dat 60 euro extra....

indien ge betaalt per credit card is dat nog eens 5 euro extra per trajekt dus voor 2 pers h/t is nog eens 20 euro... enzvt...

als ge bij de eersten op het vliegtuig wil stappen is er nog eens een extra te betalen...pp per trajekt..

als ge wilt ,of "moet "inchecken op de airport is er ook nog eens 4 euro toeslag pp per trajekt...

en mijn echtgenote is telkens een zeer trouwe bezoeker vh toilet ...

tip/ wilt ge de creditcard toeslag vermijden ..gebruik een elektron card..
en de toeslag eerste op vliegtuig is ook bullsh*t,

nee nee, "als" het effe kan gebruik ik toch liever een andere maatschappy... hun vliegtuigen zijn nochtans wel heel recente boeings... ik heb het wel ooit meegemaakt dat ik géén zetelgordel had... ze zegden dat dit nu een echte plaag was om deze te stelen... ik kreeg gelukkig een andere zetel... en de persoon die er nadien opzat een soort baby extra gordeltje... nu vraag ik mij af wie er een doos steeksleutels mee heeft on boord als passagier ???

http://www.youtube.com/watch?v=i2kVWLor ... r_embedded
Bijlagen
card.jpg
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Bericht door Vich »

Ben het voor het grootste gedeelte eens met Herman, maar Frederik heeft toch ook een punt. Als een trouwe klant van Brussels Airlines vind ik bv dat ze dat eten wel eens apart mogen rekenen. Ik eet nooit vliegtuigfret omdat ik het gewoon degoutant slecht vind. Dus waarom niet een toeslag rekenen en er dan beter uw best voor doen dat ik het misschien wel kan eten. Maar bijrekenen om naar het toilet te gaan, belachelijk gewoon. Moet ge dan straks misschien gaan betalen voor de hoeveelheid zuurstof dat ge inademt?
En ik dacht dat men tegenwoordig prijzen moest geven met ´all in´, waarmee ik bedoel, geen addertjes meer onder het gras wat betreft de uiteindelijke prijs die je betaalt....
Seize the day
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Vich schreef:Ben het voor het grootste gedeelte eens met Herman, maar Frederik heeft toch ook een punt. Als een trouwe klant van Brussels Airlines vind ik bv dat ze dat eten wel eens apart mogen rekenen. Ik eet nooit vliegtuigfret omdat ik het gewoon degoutant slecht vind. Dus waarom niet een toeslag rekenen en er dan beter uw best voor doen dat ik het misschien wel kan eten. Maar bijrekenen om naar het toilet te gaan, belachelijk gewoon. Moet ge dan straks misschien gaan betalen voor de hoeveelheid zuurstof dat ge inademt?
En ik dacht dat men tegenwoordig prijzen moest geven met ´all in´, waarmee ik bedoel, geen addertjes meer onder het gras wat betreft de uiteindelijke prijs die je betaalt....

met all- in bedoelen ze de taksen.... die waren vroeger nog eens apart zodat ge soms 3 x de prijs had op het einde ,dan deze wat gepubliceerd was.. ik ben het helemaal met u eens qua eten en dranken.... maar betalen om naar de wc te gaan, belachelijk--- ge moet eens kijken hoeveel mensen er direkt naar het toilet gaan na het opstijgen wanneer het fasten seat belt lichtje uitgaat..... meestal vrouwen... maar enfin al bij al is het spotgoedkoop en ik zeg altijd tegen mijn vrouw 2 uurkes op de tanden bijten en we zijn er, en t'is goedkoop... maar echt humaan vind ik Ryanair niet... ik betrap mezelf er steeds op dat als ik te lang wacht om een boeking te doen, ik dan steeds met Ryanair opgezadeld zit.... als men lang op voorhand kan boeken kan men soms dezelfde tarieven krijgen bij andere maatschappijen... vroeger vloog ik veel met Virgin maar deze is overgenomen door Brussels Airlines, die dan bijna direkt alle vluchten door hun ,op Valencia en Alicante geschrapt hebben, ge moet maar een rijke maatschappij zijn hé om u dat te kunnen permiteren , nochtans zaten deze vluchten steeds bijna altijd vol.... maar ja wie kan de logica van sabena/brussels begrijpen hé, zoals ze nu werken zijn ze terug gedoemd volgens mij, en overleven ze gewoon met hun afrika vluchten... lufthansa zal dat zootje die brussels is, in geen tijd vd hand doen volgens mij...
Bijlagen
toilet-sign.jpg
toilet-sign.jpg (43.09 KiB) 2970 keer bekeken
Vich

Bericht door Vich »

En sturen ze dan ook kuisvrouwen mee, want betalen voor ne vuile wc...

En ja, begrijpen wie het begrijpen kan die politiek van onze nationale trots. Wij kunnen ook zien dat de service achteruit gaat maar we blijven Brussels Airlines vliegen omdat ze voor ons voorlopig 1 groot voordeel hebben nl dat rechtstreeks vliegen.
Seize the day
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

yep op Africa zijn ze wel sterk.... onze dochter vliegt ook vrij veel met Brussels a ways - Air France enzvt... maar dan enkel en alleen omdat ze dan vliegmiles optelt die ze dan later kan inruilen voor haar prive reisjes..
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Voila, mini vakantietje zit erop... :D ... Accus terug opgeladen... prachtig weertje gehad 24 a 27 graadjes... vrouwke veel gezonnebaad, en ikzelf gaan wandelen... (toch telkens op tijd terug om vrouwke om te draaien) anders is dat teveel gegrild...
ons terug enorm kwaad moeten maken bij het inschepen bij Ryanair in Valencia... ik heb nu nog 4 tickets liggen voor vluchten met hun en dan is het difinitief gedaan.... t'is goedkoop ja.... maar t'is volgens mij de grootste kl**te maatshappij die er bestaat... wij vliegen tijdens onze korte vakanties enkel met handbagage, zodoende kun je "on-line" inchecken direckt ad gate... alles ok heb dat al vele vele keren gedaan... nu bij het inchecken kwam naar voor dat het afgedrukte on-line retour ticket per vergissing door Ryanair zelf niet onze identieteitskaart nummer bevatte... aan de gate zegden ze zo met een spaans oplichtersglimlachje, ...ja t'is een fout van Ryanair maar, wij zijn Ryanair niet en u kan desgewenst een nieuw ticket gaan halen in het Ryanair bureel hier op de luchthaven maar met nog 10 minuten voor vertrek zal dat niet meer kunnen vrezen we... dus.. u moet 20 euro per persoon bijbetalen en dan pas kunnen we u laten opstappen...
Na een paar verspaanste vlaamse vloekjes en op aandringen van mijn vrouw heb ik dat dan toch maar gedaan, en dan later bij aankomst, na 3 burelen in Charleroi gedaan te hebben een klachtenbriefken gekregen die ik moet opsturen naar Ierland..... dus voor mij en mijn vrouw is de kous eraf no-more Ryanair... heel in het begin dat de online tickets uitkwamen in belgie, was ik één der eerste om dat systeem te gebruiken, ik kwam aan in Charleroi en moest er notabene bijna voor bijbetalen omdat ze niet goed wisten wat er mee aan te vangen, het personeel zelf had er nog niet van gehoord... t'is een puinhoop van jewelste qua organisatie blijkbaar.... maar nu zullen we voortaan met plezier iets meer betalen en ons niet meer als vee laten behandelen door die kl**te airline diensten.... k'heb ook een paar kennissen die ervoor vliegen (piloot) en die nog het zout in hun pap niet verdienen zoals men hier zegt...
allez terug online en vol goede moed voor het mooie aankomende Lotus seizoen... deze morgen nog een paar kilos (limburgs) zand vd Europa gespoten.... en het beestje staat terug klaar klaar...
Laatst gewijzigd door Herman op 02 mei 2009, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Vich

Bericht door Vich »

Dag Herman,

Welkom terug!
Seize the day
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ja, Welcome back ;)

Geen foto's van je Limburg's zand? Ik althans wel ... (http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 945#p10945)
Plaats reactie