Pagina 1 van 3
Lotus 3-Eleven met 420 pk...
Geplaatst: 18 mar 2015, 10:15
door Peter D
Beperkt tot 311 stuks...
In een notedop:
420pk
890kg
Nordschleife in 7:09
Top van 285-290 Km/h
Ook straatlegale versie.
Voorstelling op de
IAA 2015, 17-27 september.
Pistonheads artikel met dank aan Elwood.
Re: Lotus 3-Eleven met 420 pk...
Geplaatst: 18 mar 2015, 12:46
door wimvanbeeck
Oooww yess, een 3-eleven
Geplaatst: 18 mar 2015, 14:12
door elwood
Re: Lotus 3-Eleven met 420 pk...
Geplaatst: 18 mar 2015, 14:37
door HJ2
Re: Oooww yess, een 3-eleven
Geplaatst: 18 mar 2015, 15:21
door Peter D
Yep, ook onze Noorderburen hebben er gisteren melding van gemaakt.
viewtopic.php?f=10&t=6459
Re: Lotus 3-Eleven met 420 pk...
Geplaatst: 18 mar 2015, 15:25
door Frederik
... en zal duurder zijn dan de Evora 400
Re: Lotus 3-Eleven met 420 pk...
Geplaatst: 18 mar 2015, 15:28
door Peter D
Frederik schreef:... en zal duurder zijn dan de Evora 400
Wordt wel gecompenseerd door de exclusiviteit en waardevastheid...

Re: Lotus 3-Eleven met 420 pk...
Geplaatst: 19 mar 2015, 11:43
door elwood
Frederik schreef:... en zal duurder zijn dan de Evora 400
Zijn er dan al prijzen bekend ?
Denk persoonlijk eerder dat die zoals de vorige zoveel zal kosten als een Exige S
ongeveer €70.000.
Die beperking tot 311 stuks is niet zo erg. Voor de 2/11 hadden ze ook enkele jaren nodig om daar te raken. Tel dan daar nog de speciale versies bij waar ze niet vies van zijn en je bent weg voor minimaal 2,5 tot 3,5 jaar produktie...
Re: Oooww yess, een 3-eleven
Geplaatst: 19 mar 2015, 13:21
door Dogzilla
420pk?? Dat is om schrik te krijgen !
Dat rijdt toch alles in de vernieling met ne goede chauffeur?
Benieuwd naar de looks... zouden ze deze keer wel deuren steken bv?
Re: Oooww yess, een 3-eleven
Geplaatst: 19 mar 2015, 13:35
door elwood
Dogzilla schreef:420pk?? Dat is om schrik te krijgen !
Dat rijdt toch alles in de vernieling met ne goede chauffeur?
Benieuwd naar de looks... zouden ze deze keer wel deuren steken bv?
Neen deuren steken gaat volgens mij niet gebeuren. Dat zou echt breken zijn met de traditie. Het gaat in ieder geval vooruit gaan en inderdaad veel serieus spul achterlaten zeker op de kleinere circuits.