Als het aan mij moest liggen en als het moest mogen gooide ik alle verzekeringen buiten, ik zal zelf mijn plan wel trekken
Brandpolis, familiale polis, auto verzekering alles buiten
Ben 12 jaar zelfstandig transporteur geweest met 1 eigen trekker en 1 eigen oplegger, moest van de leasingsmaatschappij omnium verzekerd zijn, ook ladings verzekering, container verzekering, enz enz
Koste mij 6500 € per jaar, nooit een schadeclaim ingediend, buiten 2 maal een nieuwe voorruit, waarop ik dan nog 100€ franchise moest laten vallen, heb ik daar nooit iets van terug gezien
Dit is mijn persoonlijke mening, weet dat vele dat raar vinden, maar wil het toch gezegd hebben
De enige verzekering die je hebt bij een verzekering is de verzekering dat je moet betalen
Onderstaande stond toevallig vandaag in de krant
------------------------------------------------------------
Autoverzekeraars hebben vorig jaar 29.340 bestuurders geweigerd of aan de deur gezet omdat ze te veel ongevallen veroorzaken. Dat merken ze bij het Tariferingsbureau, waar je als chauffeur mag aankloppen als je je auto wil verzekeren, maar bij drie verzekeraars wordt geweigerd. Dat berichten Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen vandaag.
Autoverzekeraars hebben vorig jaar 29.340 bestuurders geweigerd of aan de deur gezet omdat ze te veel ongevallen veroorzaken. Dat merken ze bij het Tariferingsbureau, waar je als chauffeur mag aankloppen als je je auto wil verzekeren, maar bij drie verzekeraars wordt geweigerd. Dat berichten Het Nieuwsblad, Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen vandaag.
Vorig jaar kreeg dat Tariferingsbureau bijna 30.000 aanvragen, 6.500 meer dan in 2013 en zelfs 11.000 meer dan in 2012. Een stijging van ruim 60 procent.
Bij Test-Aankoop spreken ze van een onrustwekkende trend en "willekeur bij sommige verzekeraars". "Een grote autoverzekeraar zet je zelfs al aan de deur als je bij een ongeval betrokken bent. Ook als het ongeluk niet je fout is."
-----------------------------------------------------------
Zelf kreeg ik onlangs een brief van mijn verzekeringsmaatschappij dat ik als goede klant tot het einde van mijn leven (sic)

bij hen verzekerd mag blijven