Timm's - Exige S Zoektocht

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
Segundos
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 sep 2014, 20:37
Naam: Tim
Auto: Exige S RGB n°84
Locatie: Tielt-Winge

Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door Segundos »

Beste Lotuskenners, fans & liefhebbers

Mijn naam is Tim en ben 25 jaar, hoe ik hier terecht kom leg ik jullie even uit.

Ik en mijn vriendin zijn nu een dik jaar aan het verbouwen in Sint-Joris-Winge en zullen binnen enkele maanden wanneer dit klaar is dan ook intrekken in het huis.
Ons huis is vlak naast het bedrijf van mijn schoonouders waar ik ook werk en heb om deze reden dus geen dagelijkse auto meer nodig.
Mijn wagen staat momenteel te koop en zodra deze verkocht is begint mijn zoektocht naar een Exige S (S2)
Deze wagen zal dan ook mijn enigste wagen zijn en enkel na mijn werkuren en weekends buitenkomen. Voor ik daadwerkelijk mijn eerste Lotus aanschaf wil ik mij verdiepen in het lotusleven en meer te weten komen over deze wagen.

Ik ben een ongelooflijke autoliefhebber en zelfs wel een “freak” als het om auto’s gaat. Dagen, weken en avonden ben ik aan het opzoeken over Lotus en weet dus ook wat ik zal kopen.
Zelf ken ik niemand met een lotus of heb er zelf ook nog nooit ingezeten maar zou graag eens langskomen op een evenement om eens een exige van dichterbij te bekijken en/of het mogelijk is eens in te zitten. Misschien kan ik op de Lotus Cup Europe in Circuit Zolder wel aanwezig zijn.

Zijn er toevalling mensen in de buurt van Leuven met een Exige S2?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door Frederik »

Welkom!

Er zijn wel meer mensen die dagelijks met de Lotus rijden.
Claudevdvd bijvoorbeeld met zijn Exige S2 RGB.

Wat ik je wel kan adviseren is een tweede setje wielen aan te kopen met daarop gewone banden of eventueel winterbanden. In de wintermaanden met semi sicks is geen pretje.

Maar ... enkel de Lotus??, hoe ga je dan boodschappen doen of weekendje weg? Gewoon maken dat de wagen van je vriendin/vrouw multifunctioneel is zodat deze kan dienen voor de uitstapjes met de familie en boodschappen. ;-)

Veel plezier met je zoektocht!

ps. kom zondag morgen tss 8u00 en 10u00 anders es naar Brussel (is niet zover), daar krijg je tijdens de start van Lotus Summers End 70-tal Lotussen te zien en kan je de rijders ontmoeten.
coeronny
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2013, 15:42
Naam: rony
Auto: Evora S sportracer
Locatie: kessel

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door coeronny »

Welkom,
Zondagmorgen a.s., jubelpark 11 1000 Brussel. Kan je alvast een zestigtal (lotus) gekken ontmoeten voor de start van LSE. Mensen van alle rangen en standen met een gemeenschappelijke passie. Cu
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door Coen »

Welkom Tim en succes met je zoektocht!
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door Erwin »

Segundos schreef:Zijn er toevalling mensen in de buurt van Leuven met een Exige S2?
Welkom op het forum!

Ikzelf woon in Haasrode en heb een Elise S1 en een Elise S Club Racer.
Altijd welkom!

Zeker langskomen op Lotus Summer End nu zondag.
We spreken af met een aantal mensen op de parking in Everberg om 8u om dan samen door te rijden naar Brussel.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Segundos
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 sep 2014, 20:37
Naam: Tim
Auto: Exige S RGB n°84
Locatie: Tielt-Winge

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door Segundos »

Bedankt allemaal voor de reacties, ik heb goed en slecht nieuws... Morgen word de verkoopsovereenkomst van mijn wagen getekend, dan naar de keuring voor verkoop! Het slechte nieuws is dat ik helaas niet kan deze zondag, anders was ik zeker langsgekomen. Het praktische, zoals boodschappen probeer ik op te lossen door dit met de wagen van mijn vriendin te doen en verder rij ik met een citroen jumpy rond van het werk.
coeronny
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2013, 15:42
Naam: rony
Auto: Evora S sportracer
Locatie: kessel

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door coeronny »

zondag 21 september is de Brabant Lotuspijl. Die vertrekt uit Waver.
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
Gebruikersavatar
vic
Berichten: 371
Lid geworden op: 08 feb 2009, 12:27
Naam: Jean-Marc
Auto: Elan- Exige - Evora
Locatie: Wavre

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door vic »

coeronny schreef:zondag 21 september is de Brabant Lotuspijl. Die vertrekt uit Waver.
Zeker aanwezig zijn ;)
Gebruikersavatar
Segundos
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 sep 2014, 20:37
Naam: Tim
Auto: Exige S RGB n°84
Locatie: Tielt-Winge

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door Segundos »

Ik hield deze week een chrome orange exige S in het oog van Frédéric Koninckx Motors in Berchem Antwerpen.

Helaas net van internet gehaald zie ik :cry:

Iemand die nog een Exige S te koop weet staan, laat mij zeker iets weten!
Of iemand die hem hier op het forum wel mss wil wegdoen..

de 21ste ga ik eerst naar de lotuscup in zolder gaan en daarna wil ik wel naar de brabantse lotuspijl komen waar ze om 18u afspreken aan het restaurant Happy Wok, Leuvensesteenweg,216 te Diest. Dat is 15min vanwaar ik woon dus kom dan ook wel eens kijken ;-) (in mijn citroen jumpy of de golf 6) :D
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: Timm's - Exige S Zoektocht

Bericht door thiva »

Wat is je budget? Ik ken nog iemand die aan het twijfelen is om z'n Exige S240 weg te doen. :mrgreen:
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Gesloten