29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Spykerforce
Berichten: 445
Lid geworden op: 17 nov 2011, 20:50
Naam: Alex
Auto: Elise S CR MY14
Locatie: Leuven
Contacteer:

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door Spykerforce »

Weer geweldig georganiseerd mannen, route was lekker gevarieerd en het eten was erg lekker weer!

Ook bedankt aan de deelnemers voor zo een mooie en gevarieerde lijst aan Lotussen mee te brengen!

Teaser numero uno:
_DSC7595 as Smart Object-1_600x400.jpg
_DSC7595 as Smart Object-1_600x400.jpg (87.62 KiB) 4861 keer bekeken
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door mindp0wer »

Mooie foto, Alexander!
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door mindp0wer »

AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door thiva »

We willen ook LTL Team Photography - Stijn Sioen en Alexander van Boekholdt - even bedanken voor de prachtige beelden die ze ongetwijfeld weer geschoten hebben. Bedankt mannen voor de moeite!

Daarnaast willen we natuurlijk ook nog een dikke merci zeggen aan alle andere mensen die zich geëngageerd hebben om foto's te nemen op LTL2014.

We geven iedereen de tijd om alle beelden te verwerken. Daarna zullen we ze net als de voorgaande jaren op onze site plaatsen zodat jullie ze kunnen downloaden indien gewenst.

www.lotustourlimburg.be/fotosphotos.html
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Gebruikersavatar
vital
Berichten: 342
Lid geworden op: 08 jul 2009, 09:35
Naam: ViTaL
Auto: Evora S IPS Sportsracer
Locatie: Limburg - MSK

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door vital »

Prachtige foto van mijn lotus gezien, complimenten aan de fotograaf!!!
Zelfs op zo'n regenachtige dag.
Bijlagen
lotusexiges240LTL-2.JPG
The difference between men and boys is the price of their toys!
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]t

Bericht door Hugo »

Zoals anderen reeds vermelden was er op de catering niets aan te merken, heb geen honger of dorst geleden, perfect dus :D

Een groot aantal van de deelnemers komt om een mooie tour te maken aan de hand van een goed roadboek ;) , zoals in alle vorige edities van LTL was daar niet veel op aan te merken, wel kwamen we op sommige plaatsen, en bedoel geen start of stopplaatsen,en ook wegen die ik wel herkende van vorige edities :)

Ook viel mij het feit op dat het stuk voor de middag ;) en het stuk na de middag door iemand anders was in elkaar gestoken, voor de middag meer grotere een brede wegen waar dan eens lekker kon doorgevlamd worden, na de middag kwamen meer kleinere en smallere wegen aan bod, voor ieder wat wils dus ;)

Omdat wij buiten enkele keren een in te slagen zijstraat te laat opmerkten en dus even te ver reden en moesten omdraaien :evil: ( ligt meestal aan mij, niet aan mijn navigator) kan men besluiten dat het roadboek goed was, er waren wel enkele situaties waar wel even goed moest worden uitgekeken en even de situatietekening van het roadboek goed bekeken moest worden en afstand even checken :)
Ook kregen we op tijd goede info over de wielerkoers die een aanpassing nodig maakte aan het roadboek

We zijn dus nooit verdwaald en hebben de stopplaatsen bereikt volgens het roadboek, wat wel niet iedereen kon zeggen want telkens wanneer wij een stopplaats naderden kwamen soms vanuit zijwegen ineens 1 of meer Lotussen te voorschijn :D :D

We hebben ons in elk geval goed geamuseerd zoals feitelijk op alle vorige edities van LTD, zelfs de traditionele regenbui ontbrak niet :( , een minpuntje tijdens het diner was het bericht dat die Hollanders op het WK toch hun match wonnen :evil: dankzij een speler die last heeft van de vallende ziekte :o
Hoop nu maar niet dat de Duivels tegen de Kezen in de halve finale tegen elkaar moeten spelen, want mijn vrouw is van Hollandse afkomst :o

Dus op naar volgende editie in 2015?



Nog een weetje om af te sluiten ;)

Wist u dat het " bolleke-pijl " systeem voor de eerste maal gebruikt werd voor de eerste Nederlandse Tulpenrally in 1949, het werd uitgevonden door de Nederlander Maus (Maurice ) Gatsonides, deze persoon was behalve uitvinder, autobouwer enz ook een begaafd rallyrijder, hij won ondermeer de Rally van Monte Carlo in 1953 met een Ford Zephir, een minpuntje is wel dat Gatsonides de uitvinder was van de flitspaal :evil: , hij richtte ook de firma op die nu nog bijna gans Europa van flitspalen of flitskasten voorziet :twisted: :evil:
Gebruikersavatar
Spykerforce
Berichten: 445
Lid geworden op: 17 nov 2011, 20:50
Naam: Alex
Auto: Elise S CR MY14
Locatie: Leuven
Contacteer:

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door Spykerforce »

Erg leuke tekst Hugo en dito weetje!

Maar 1 voetnoot, vallende ziekte van Robben heeft ons gered inderdaad. MAAR de scheids was op het einde van de eerste helft te blind om 2! redelijk grove overtredingen niet te zien die uitgevoerd werden in het 16-metergbied op de NL'ers. Dat vergeet iedereen dus ;) Eerlijk door!

Ik hoop dat wij elkaar tegenkomen in de halve finale. Kunnen wij revanche nemen net zoals we deden op Spanje :mrgreen:

Teaser #2, Day 1 2nd hour, they still don't know I am not a Lotus
Of zoals Frederik opmerkte: "Go home Aston Martin, you're drunk :) "
_DSC7679 as Smart Object-1_600x400.jpg
_DSC7679 as Smart Object-1_600x400.jpg (87.12 KiB) 4474 keer bekeken
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door HJ2 »

Jaja Hugo, zo is het wel weer genoeg 'Hollander bashen 'he?! :lol:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]t

Bericht door thiva »

Hugo schreef:Zoals anderen reeds vermelden was er op de catering niets aan te merken, heb geen honger of dorst geleden, perfect dus :D

Allez, dan zijn we tevreden Hugo :D

Een groot aantal van de deelnemers komt om een mooie tour te maken aan de hand van een goed roadboek ;) , zoals in alle vorige edities van LTL was daar niet veel op aan te merken, wel kwamen we op sommige plaatsen, en bedoel geen start of stopplaatsen,en ook wegen die ik wel herkende van vorige edities :)

De herkenbare wegen zullen zeer beperkt geweest zijn, maar een paar keer
onvermijdbaar doordat we het mannetje met het schopje tegenkwamen en om moesten leggen.


Ook viel mij het feit op dat het stuk voor de middag ;) en het stuk na de middag door iemand anders was in elkaar gestoken, voor de middag meer grotere een brede wegen waar dan eens lekker kon doorgevlamd worden, na de middag kwamen meer kleinere en smallere wegen aan bod, voor ieder wat wils dus ;)

Voormiddag en namiddag waren inderdaad door iemand anders in elkaar gestoken. Dat heeft u goed opgemerkt. ;)

Omdat wij buiten enkele keren een in te slagen zijstraat te laat opmerkten en dus even te ver reden en moesten omdraaien :evil: ( ligt meestal aan mij, niet aan mijn navigator) kan men besluiten dat het roadboek goed was, er waren wel enkele situaties waar wel even goed moest worden uitgekeken en even de situatietekening van het roadboek goed bekeken moest worden en afstand even checken :)
Ook kregen we op tijd goede info over de wielerkoers die een aanpassing nodig maakte aan het roadboek

Van de wielerwedstrijd was vrijdagavond tijdens de verkenning nog niets te merken (geen nadars langs de weg), maar plots was ze daar. Gelukkig sturen we altijd iemand voorop om te zien of alles ok is.

We zijn dus nooit verdwaald en hebben de stopplaatsen bereikt volgens het roadboek, wat wel niet iedereen kon zeggen want telkens wanneer wij een stopplaats naderden kwamen soms vanuit zijwegen ineens 1 of meer Lotussen te voorschijn :D :D

Dat hebben we ook gemerkt.

We hebben ons in elk geval goed geamuseerd zoals feitelijk op alle vorige edities van LTD, zelfs de traditionele regenbui ontbrak niet :( , een minpuntje tijdens het diner was het bericht dat die Hollanders op het WK toch hun match wonnen :evil: dankzij een speler die last heeft van de vallende ziekte :o
Hoop nu maar niet dat de Duivels tegen de Kezen in de halve finale tegen elkaar moeten spelen, want mijn vrouw is van Hollandse afkomst :o

Over regen of geen regen op een eventueel volgende editie wenst team LTL zich niet meer uit te spreken. Kansberekening wijst echter uit dat we toch ooit eens geluk zullen hebben met het weer.

Dus op naar volgende editie in 2015?

Die beslissing valt op de nabespreking. ;)


Nog een weetje om af te sluiten ;)

Wist u dat het " bolleke-pijl " systeem voor de eerste maal gebruikt werd voor de eerste Nederlandse Tulpenrally in 1949, het werd uitgevonden door de Nederlander Maus (Maurice ) Gatsonides, deze persoon was behalve uitvinder, autobouwer enz ook een begaafd rallyrijder, hij won ondermeer de Rally van Monte Carlo in 1953 met een Ford Zephir, een minpuntje is wel dat Gatsonides de uitvinder was van de flitspaal :evil: , hij richtte ook de firma op die nu nog bijna gans Europa van flitspalen of flitskasten voorziet :twisted: :evil:
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: 29/06/2014: LOTUS TOUR LIMBURG [comments & foto's]

Bericht door Erwin »

Spykerforce schreef:Teaser #2, Day 1 2nd hour
Man, man, man ... miserie, miserie, miserie !!! (heruitzending nummer 45) :mrgreen:

Aan het tempo van de teasers heb ik een baard en leren tanden alvorens ik een prachtige foto van mijn voituurke te zien krijg :(

Go Alexander :!:
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Plaats reactie