Vorige zondag voor het eerst terug mooi weer dus voor de eerste keer mijn elise buitengehaald . Voor het vrouwtje was het de eerste keer in de Elise .
Ze vond het autootje zeer leuk en goed rijden , het enige minpuntje was dat we de radio tamelijk luid moeten zetten tot we hem goed horen en onze gesrekken hierdoor heel wat ingekort worden. Mijn antwoord luidde " Dat motorgeluid is de mooiste muziek die er is!" Maar helaas . Maar ergens begrijp ik haar ook wel .
In programma's als "overhaulin" gebruiken ze vaak een soort folie die ze onder de bekleding leggen . Iemand hier ervaring mee? of waar ik deze zou kunnen krijgen ?
Zou het geen optie voor je zijn om een de Elise te verkopen en een Europa S terug te kopen ? Verbeteren kan je het altijd maar de Elise zal altijd lawaaierig blijven. Met de kap open is het helemaal een drama en daar doe je niks tegen.
Sander schreef:Zou het geen optie voor je zijn om een de Elise te verkopen en een Europa S terug te kopen ? Verbeteren kan je het altijd maar de Elise zal altijd lawaaierig blijven. Met de kap open is het helemaal een drama en daar doe je niks tegen.
Soms ben ik blij dat het moeilijk praten is tegen de passagier in een Elise ...
... schept een moment van rust in mijn leven
Eigenlijk snap ik jullie niet.
Eerst een open luchtfilter en een stage 1, 2 of larini uitlaat steken en dan grommelen dat ge uw vrouw niet verstaat.
Gaat wat mijn boerenverstand te boven
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Sander schreef:Zou het geen optie voor je zijn om een de Elise te verkopen en een Europa S terug te kopen ? Verbeteren kan je het altijd maar de Elise zal altijd lawaaierig blijven. Met de kap open is het helemaal een drama en daar doe je niks tegen.
Hallo,
Jammer genoeg is de europa nog iets te duur voor mij . En mijn elise hoeft ook niet geruisloos te zijn daarom zei ik gheluidsdichter . kmoet er ook nog iets aan hebben hé . .