Waar gaan we naar toe

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Waar gaan we naar toe

Bericht door Dirk510 »

WE ZAKKEN BLIJKBAAR TERUG AF NAAR DE MIDDELEEUWEN
Informatie die door een Franse politieagent doorgegeven werd. Bericht van groot belang, zeker nu de vakantie nadert.
Terwijl ik reed op een landweg op een avond om naar huis te gaan, zag ik een kind in een autostoeltje, langs de weg, bedekt met een deken. Ik kan niet uitleggen waarom en om welke reden dan ook, maar ik heb besloten om niet te stoppen, zelfs als toen alle soorten van schuldig verzuim door mijn hoofd gierden. Toen ik aankwam op mijn bestemming, belde ik de politie die me vertelde ze zouden gaan kijken.
Maar hier is waarvan ze mij op de hoogte stelden voordat ze ter plaatse gingen om te controleren ....
"Er zijn verschillende dingen die je zou moeten weten deze dagen ... Gangs, Roma en dieven aarzelen nu niet om diverse strategieën toe te passen, zodat een automobilist (vooral vrouwen) hun voertuig stoppen om te gaan kijken naar een, in open terrein, "achtergelaten baby" . De methode die wordt gebruikt door sommige bendes is, volgens de lokale politie, inderdaad het plaatsen van een autostoel langs de weg ... waarin een nep-kind zit.
Merk op dat de autostoel meestal geplaatst wordt in de buurt van een bos of in de buurt van een veld waar het gras hoog is en de persoon - een vrouw meestal - als ze de pech heeft om te stoppen, wordt meegesleept in het bos, geslagen en verkracht en voor dood achtergelaten, waarna ook de auto wordt gestolen. Is het een man, wordt deze meestal heftig geslagen, beroofd en misschien voor dood achtergelaten, waarna eveneens zijn voertuig wordt gestolen.
Stop niet, IN GEEN ENKEL GEVAL! Bel in Frankrijk 112 of bij ons 101 en dit zo snel mogelijk. Vertel wat je zag en waar, maar stop in geen enkel geval en vervolg uw weg.
Een ander veel voorkomend scenario: Als je 's nachts rijdt en je krijgt ei op je voorruit, STOP DE AUTO VOORAL NIET OM TE CHECKEN OF JE AUTO BESCHADIGD IS, gebruik de RUITENWISSERS NIET en vooral de ruitensproeiers niet of ook geen gewoon water, want door de mengeling van ei met vloeistof wordt het ei kleverig en bedekt je voorruit voor 90 %. Probeer het maar eens als je thuis bent. Wordt je gedwongen langs de weg te stoppen dan kan je het slachtoffer worden van deze potentiële criminelen.
Dit zijn een aantal nieuwe technieken gebruikt door de maffia.
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door bartvdb »

In de middel-eeuwen was het beter ; toen MOCHT je je nog gewoon verdedigen ; nu ben je altijd de sigaar (want o wee als je daar de middelen toe bij hebt ) . Ik snap niet waarom ze nog de moeite doen om een "tactiek" uit te denken . :evil:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door Frederik »

Ja, tegenwoordig wordt je harder gestraft voor je eigen goed te beschermen dan andermans goed te stelen/beschadigen.
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door electroshock »

't Is allemaal niet om te lachen.
En ik ben er zeker van dat een SuperHero die de zaken aanpakt daar waar de normale ordediensten falen, onmiddelijk bijval zou krijgen van jan-met-de-pet.
Keerzijde van de medaille is wel een barbaarse terugval naar die middeleeuwen, en daar bedank ik toch ook voor.
Dan blijf ik liever pleitbezorger van een rechtstaat.
Al mag dat recht wat aangescherpt worden.
En de rechtstaat zijn tanden wat meer laten zien - en desnoods voelen - aan alle gespuis.
Agan-Harahap-Super-Hero-1-540x402.jpg
Agan-Harahap-Super-Hero-1-540x402.jpg (55.26 KiB) 3823 keer bekeken
Agan-Harahap-Super-Hero-4-540x429.jpg
Agan-Harahap-Super-Hero-4-540x429.jpg (93.61 KiB) 3823 keer bekeken
Agan-Harahap-Super-Hero-13-540x499.jpg
Agan-Harahap-Super-Hero-13-540x499.jpg (73.23 KiB) 3823 keer bekeken
Agan-Harahap-Super-Hero-31-540x459.jpg
Agan-Harahap-Super-Hero-31-540x459.jpg (90.69 KiB) 3823 keer bekeken
http://trendland.com/agan-harahaps-superhero/#
http://www.flickr.com/photos/31199746@N ... 452249309/
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Omiel
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 mei 2011, 22:14
Auto: Europa S
Locatie: Nederland

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door Omiel »

Kom jongens, dit soort sterke verhalen niet geloven. Die gaan al zo lang er internet is rond. Google anders eerst effe voor je dit soort onzin plaatst.
Broem broem
Gebruikersavatar
kevin_v
Berichten: 347
Lid geworden op: 07 dec 2008, 17:56
Naam: Kevin
Auto: Elise MK1
Locatie: Borgerhout

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door kevin_v »

Vandaag rustig ingevoegd op de antwerpse ring. Ik word langs rechts ingehaald over de pechstrook. Rijd langs mij, volgeladen met 4 bruine a##en. Begint te toeteren en kapt gewoon naar links. Gelukkig had ik de reflex om mijn remmen dicht te gooien. Ik was in mijn recht maar een wrak met Franse nummerplaten da gaat zeker geen verzekering hebben. F#cking Sh#ts
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door Dirk510 »

Oei
Omiel
Het was met de beste bedoelingen hoor. :o

Want ik meen , normaal geen onzin op het forum te plaatsen.

Bij deze
Een kaars branden en onzin schrijven
zal ik nooit meer doen. :oops:

een onervaren 60 jarige Google onkundige internetter
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Omiel
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 mei 2011, 22:14
Auto: Europa S
Locatie: Nederland

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door Omiel »

Dirk,

Je zonden zijn vergeven. ;)
Broem broem
Gebruikersavatar
billie
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 nov 2011, 09:55
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Locatie: Brunssum

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door billie »

ik denk dat dit soort praktijken wel degelijk vandaag de dag gebeuren :evil:
Omiel schreef:Kom jongens, dit soort sterke verhalen niet geloven. Die gaan al zo lang er internet is rond. Google anders eerst effe voor je dit soort onzin plaatst.
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Gebruikersavatar
diego
Berichten: 393
Lid geworden op: 25 dec 2010, 12:38
Auto: Elan S2 - EXIGE S II
Locatie: Staden

Re: Waar gaan we naar toe

Bericht door diego »

deze verhalen gebeuren wel degelijk , vorige week dit nog te horen gekregen van iemand in het schepen college van De Panne dat ze hier over dagelijks meldingen krijgen .


Een andere truc waarvoor ze mij waarschuwden die momenteel zeer in trek is dat is een ei op u ruit gooien . De meeste hebben meteen de reflex van de sproeier aan te steken maar dit verslecht alleen u zicht waardoor u moet stoppen en dan ..... :evil:
Plaats reactie