Vandaag grijze Elise bezocht, wat een wrak

Na het verder inspecteren vaan de voor bumper zag ik dat er op drie plaatsen barsten waren, toen ik hem daar op wees zei hij dat dat van steenslag was. Echte steenslag heb ik wel niet gezien maar kom het was duidelijk zichtbaar dat hij hier en daar een duwtje gekregen had. toen ik verder keek en terug achteraan de wagen kwam en de achterkant wat beter bekeek, zag ik ook daar 2 plaatsen waar het carroserie gebarsten was

Hij liet me toen de hard top zien en zei dat deze nooit gebruikt was tot mijn grote verbasing hing langs een kanr een rubber tot 10 cm los

Toen ik dan even de binnen kant ging bekijken en de passagiersdeur open deed viel me direct op dat in de lade onder het dashboard een led licht lag (wat me al verwonderde omdat hij zei dat de wagen van een oudere man kwam, t zal eerder een jonge knaap geweest zijn

Des al niet te min zag je dat de kabel precies gesmolten was en plakte in het bakje t was precies pek!!!
Verder was er binnen niets gekuist en de zijkanten waar je moet over stappen bij het instappen waren zowel links als rechts erg beschadigd door krassen.
Zetels zagen er wel nog goed uit moet ik zeggen. Het ergste was dat de man niet stopte met te herhalen dat hij er zo goed als nieuw uit zag, dit heeft hij wel 20 keer gezegd. Hij verzekerde mij ook moest ik hem kopen dat hij hem ging opkuisen en doen blinken, ik zou enkel mijn zonnebrilleke moeten opzetten en het dak afdoen

Toen hij me vroeg om een rit ermee te maken heb ik geweigerd, hij stond wat verbaasd te kijken. Heb hem gezegd dat ik een rit ging maken met mijn wagen richting thuis en dat ik het spijtig vonbd dat ik bijna een uur had gereden om zo n wagen te zien (zonde van de naft

Moet zeggen ik denk dat vele Lotus fanaten zeer aan hun hard hadden gekregen bij het zien van deze wagen.
Maar soit bij deze ik blijf dus verder zoeken.
Morgen ga ik eens langs gaan bij FKM
Grtz