[Elise S2] vraagje over uitlaat & spruitstuk
-
- Naam: Jos
- Auto: Elise Type 23
[Elise S2] vraagje over uitlaat & spruitstuk
Vraag; Heeft er iemand ervaring met een larini spruitstuk en sportuitlaat ervan voor een mk 2 met roverblok meer koppel of zo ,? Zou er graag een plaatsen grts. 

Laatst gewijzigd door Frederik op 28 jan 2012, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst + titel aangepast
Reden: verplaatst + titel aangepast
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
Re: Vraagje uitlaat.
spruitstuk ; geen idee . op mijn "rover " had ik de sportuitlaat en de cat rep pipe . 't zal wel wat vermogen bij-geven maar daar heb ik niet echt wat van gemerkt . wat ik wel merkte is het geluid . zalig gewoon . dus als je niet aan de "sound" bent win je meer op een ronde door je remmen te updaten . groeten van bart
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Re: Vraagje uitlaat.
hallo Jos,
ik heb het LARINI spruitstuk en de LARINI club sport einddemper op mijn 111S volgens de fabriek moet er meer koppel en vermogen zijn maar ik merk het niet echt wat wel is dat het geluid waanzinnig is vanaf 4000 toeren het volgende wat ik doe is de sportcat van larini monteren .
het monteren van het spruitstuk valt ook nog tegen en niet zoals er geschreven wordt makkelijk te monteren verder past het hitteschild niet meer op het larini spruitstuk dus dat moet passend gemaakt worden en het beste is dan om het spruitstuk helemaal te omwikkelen met hitteband waardoor de temperatuur naar buiten toe echt flink afneemt waar de dynamo dan weer blij mee is
voor de rest is het spruitstuk en de uitlaat een meesterwerk en jammer dat eens gemonteerd je er niets meer van ziet en levenslange garantie
ik heb het LARINI spruitstuk en de LARINI club sport einddemper op mijn 111S volgens de fabriek moet er meer koppel en vermogen zijn maar ik merk het niet echt wat wel is dat het geluid waanzinnig is vanaf 4000 toeren het volgende wat ik doe is de sportcat van larini monteren .
het monteren van het spruitstuk valt ook nog tegen en niet zoals er geschreven wordt makkelijk te monteren verder past het hitteschild niet meer op het larini spruitstuk dus dat moet passend gemaakt worden en het beste is dan om het spruitstuk helemaal te omwikkelen met hitteband waardoor de temperatuur naar buiten toe echt flink afneemt waar de dynamo dan weer blij mee is
voor de rest is het spruitstuk en de uitlaat een meesterwerk en jammer dat eens gemonteerd je er niets meer van ziet en levenslange garantie
bartvdb schreef:spruitstuk ; geen idee . op mijn "rover " had ik de sportuitlaat en de cat rep pipe . 't zal wel wat vermogen bij-geven maar daar heb ik niet echt wat van gemerkt . wat ik wel merkte is het geluid . zalig gewoon . dus als je niet aan de "sound" bent win je meer op een ronde door je remmen te updaten . groeten van bart
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]