[Exige] Car Cover
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
[Exige] Car Cover
Mijn Exige moet noodgedwongen een paar weken buiten logeren deze herfst en ik wil hem netjes inpakken in een cover tegen zon en regen etc. In de winter kan hij gewoon weer binnen staan. Mij wordt deze cover aangeraden van Kelvedon. Het lijkt een Lotus Cover. Kent iemand deze cover of heeft een beter voorstel?
http://www.kelsport.net/parts/product_d ... ctionID=21
http://www.kelsport.net/parts/product_d ... ctionID=21
- Bijlagen
-
- ExigeCoverLOTAC05319.jpg (35.25 KiB) 2970 keer bekeken
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- devilxtreme
- Auto: BMW M3
Re: Car Cover Exige
Ik heb 2 hoezen van covercar.com
De kwaliteit is echt super.
Ik heb de hoezen voor binnen.
De pasvorm is geheel perfect en door de zachte voering aan de binnenkant krijg je geen krassen.
De kwaliteit is echt super.
Ik heb de hoezen voor binnen.
De pasvorm is geheel perfect en door de zachte voering aan de binnenkant krijg je geen krassen.
-
- Naam: Marijn
- Auto: MG F + Lotus Elise S2
Zeker dat die witte hoes voor buiten is?
- Jeroenbox
ik heb hem besteld en krijg hem dit weekend. als ik het goed begrijp is het een soort paraplu stof. erg dun dus en tegen regen en zon. geen zachte fleece aan de binnenkant. het is een origineel Lotus onderdeel en ik heb hem via VanderKooi.
als hij erom zit zal ik eens een betere foto maken en mijn ervaring delen hier. mij werd wel aangeraden even de auto te wassen voordat de cover erover gaat om kleine krasjes te voorkomen.
als hij erom zit zal ik eens een betere foto maken en mijn ervaring delen hier. mij werd wel aangeraden even de auto te wassen voordat de cover erover gaat om kleine krasjes te voorkomen.
- Jeroenbox
ik vind die binnenpyama's vooral mooi om te zien maar vraag me af of het heel nuttig is.
- danyblackmagic
- Naam: Daniël
- Auto: Elise S2
Ja heel nuttig bij een lichte kleur bv kakken de vliegen alles vol, spreek uit ervaring.daarom altijd pyjama aan in de garage 

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Zelfde paraplu stof dan die van den Aldi of Makro dus!Jeroenbox schreef:ik heb hem besteld en krijg hem dit weekend. als ik het goed begrijp is het een soort paraplu stof. erg dun dus en tegen regen en zon. geen zachte fleece aan de binnenkant. het is een origineel Lotus onderdeel en ik heb hem via VanderKooi.

Maar nu heb je natuurlijk één met een Lotus embleem op en dat maakt het zoveel beter!

- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Wel regelmatig verluchten, zo'n auto onder een bache die buiten staat. Want als het vocht eronder kruipt en je laat 'm heel de winter buiten, dan had je beter geen bache gelegd, want dan komt ie er verroest onderuit (daar waar ie kan roesten, uiteraard ....
)

My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Nadat ik de auto gewassen heb gaat ie altijd onder zo'n zwarte zachte uitvoering van Lotus. Zo blijft hij steeds stofvrij.
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Ik leg onder mijn "kwaliteits" cover altijd een paar oude bedlakens zodat ik zeker geen krassen krijg.