Pagina 1 van 1
MK INDY R
Geplaatst: 22 mei 2011, 21:29
door co-driver
Gisteren op Lotus au Mans enkele exemplaren gezien
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: MK INDY R
Geplaatst: 22 mei 2011, 23:49
door Jeroenbox
beetje vreemd hoge rolkooi. ik weet ze zijn klein die chassis. ook vreemd dat die kooi niet doorgaat tot beneden naast de bestuurder voor impact van de zijkant (wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat daar alleen een dun plaatje aluminium zit)
Re: MK INDY R
Geplaatst: 24 mei 2011, 04:35
door co-driver
Jeroenbox schreef:beetje vreemd hoge rolkooi. ik weet ze zijn klein die chassis. ook vreemd dat die kooi niet doorgaat tot beneden naast de bestuurder voor impact van de zijkant (wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat daar alleen een dun plaatje aluminium zit)
Side-impact protection is inderdaad maar 'light'
Re: MK INDY R
Geplaatst: 24 mei 2011, 15:50
door Striker98
Je kan additioneel een side-impactbar monteren, zoiets als wat ook voor de Striker verkrijgbaar is:
![Rogier's race Striker](./download/file.php?id=20796&sid=97626068d54e53a38118d59e4ee1a5eb)
- Rogier's race Striker
- Foto-JPAATQ8R.jpg (44.86 KiB) 6695 keer bekeken
Re: MK INDY R
Geplaatst: 24 mei 2011, 21:22
door 914
Zoiets lijkt me heel moeilijk streetlegal te maken in België, al zeker met die Hayabusa of Blackbird motor. Ook de versnellingsbak ziet nogal af van het gewicht (dat toch een pak hoger ligt dan de originele moto).
Wat ik ook raar vind, is de intuïtief verkeerd opgestelde paddles. Opschakelen met links ... ik heb al enkele auto's gehad met paddles en daarbij is Rechts steeds opschakelen.