Kent iemand deze Cup 240? Heeft slechts 1200 kilometer gelopen!
Gaaf ding wel aardig aan de prijs voor een Exige van bijna 5 jaar oud..
Ik ga toch maar even kijken bij FKM
Aan de foto's te zien is dit de cup 240 die ooit verkocht werd door fkm aan een advocaat die wat problemen had. Auto is in beslag genomen en heeft jaren in de showroom gestaan (om te voorkomen dat er van alles zou aan ontbreken misschien) en werd een tijd geleden openbaar verkocht. Is in het nieuws en de krant gekomen. Niks mis mee volgens mij.
Meschien ben ik wel mis...maar van toen herinner ik mij dat de wagen nog niet ingeschreven was ten tijde vd veiling...meschien wel een andere..ik ken er wel meer die een lotus kopen enkel om naar te kijken
kemet schreef:Aan de foto's te zien is dit de cup 240 die ooit verkocht werd door fkm aan een advocaat die wat problemen had. Auto is in beslag genomen en heeft jaren in de showroom gestaan (om te voorkomen dat er van alles zou aan ontbreken misschien) en werd een tijd geleden openbaar verkocht. Is in het nieuws en de krant gekomen. Niks mis mee volgens mij.
Die had zilvergrijze velgen... ik zoek het even op.
EDIT : hier is de thread van toen http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=998 (handig hé een forum ) ... gelukkig kan je de originele PDF nog openen ook. Maar verder staan er nog foto's van de wagen. (ook handig hé ... als foto's naar het forum zijn geüpload - anders waren ze al lang verdwenen -ahum-)