wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Herman »

vakantie activiteit...wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ?

Wij hebben ons zopas ingeschreven voor een 4X4 off road run in Spanje- Albir Altea -op zaterdagavond 31/7 ... we hebben nog nooit eerder een 4x4 run gedaan...ben benieuwd.. we hebben er een klein Suzukie samurai jeepken waar we al vele aventuren en mooi momenten mee ervaren hebben...zodoende... waarschijnlijk maar best de garmin meedoen naar daar.. we zijn zeer benieuwd...

http://www.4x4espana.es/avondrit_albir_2010.html
Bijlagen
007 [Desktop Resolution].JPG
Gebruikersavatar
Lovecraft
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 mar 2010, 23:12
Naam: Nicolas
Auto: Europa S
Locatie: Kortrijk

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Lovecraft »

pas maar op Herman dat je niet in een serieus offroad avontuur terechtkomt met allemaal opgetoolde range rovers! :)

alvast veel succes!

(Ik dacht ook eens om in Amerika een korter wegske te pakken en zat met mijn huurautootje op een offroadparcour en kon niet meer omkeren omdat ik de eerste hindernis had gepakt, heb toen het ganse parcour mogen afrijden. De gasten die ook op da parcour zaten draaiden met hun vingerke rond hunne slaap, kweet niet wat dat in het Amerikaans wil zeggen, maar ik denk hetzelfde als hier)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Herman »

k'ben ferm aan het overpeinzen hoe ik dat mijn wederhelft dat ga wijsmaken,.....
k'zal meschien voorzichtig zeggen dat het een ietsje en een beetje hobbelig is naar dat (zogezegde) nieuw door mij ontdekte restauranke in de bergen. ;) ..en dat ze héél meschien best haar galajurk en hakkenshoenen niet ....... k'heb ook géén echte off-road banden op de Suzi zitten :( ..maar de streek kennende is het meer rotsachtig terrein..zelfs in de riviertjes is het meestal vrij vaste ondergrond...meschien de bandendruk ietwat verminderen ?,

buiten die premiere van die spaanse 4x4 off -road run... nog.. in de vakantie een beetje (elke dag :-)zeilen op de med. ...beetje fietsen (ons fietsen is dit jaar op een schandalig laag pitje gekomen)..enkele wandeltochten.. en héél meschien terug in Belgie "als" de kalender verschenen is en past met de data een "formule 3000 ritje"..en de Lotus summer pik-nik te Damme op 5/9..... dat zal het dan zijn voor deze zomer denk ik, buiten het gewone en normale Lotus of Morgan gebeuren....
Laatst gewijzigd door Herman op 23 jul 2010, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Frederik »

Vroeger deed ik wel eens een 4x4 rit hier in België met vrienden, ik was altijd co-piloot in een Samurai. We hebben menig 'dikke' jeeps met het kleine Suzuki'ke moeten helpen omdat ze vast zaten.

Naast de Land Rovers zijn de Samuraikes één van de betere op terrein, zou je niet denken hé :-)
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Yves »

Ben vooral bezig in mijn verlof met kijken naar foto's van Elise's. En heeee..el ongeduldig aan het wachten ....
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Stijntje »

Tijdens de verlof moet ik mij extra bezighouden met mijn kers vers vrouwtje ,zij vind namelijk dat ik mij door het jaar al genoeg bezig houd met al de rest ....
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door mindp0wer »

Stijntje schreef:Tijdens de verlof moet ik mij extra bezighouden met mijn kers vers vrouwtje ,zij vind namelijk dat ik mij door het jaar al genoeg bezig houd met al de rest ....
Voor één keer vragen we geen foto's :lol: ;)
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Hugo »

de Tour de France in t'echt naspelen en een Tourberg beklimmen, zoals enkele jaren terug nog de Tourmalet gedaan ( met de fiets uiteraard) zonder te stoppen of af te stappen, alleen gebeurd de tijdsregistratie niet met de chronometer maar met een kalender http://www.lotusforum.be/posting.php?mo ... =18&t=2507#
2006-05-07-11-37-19_edited (Large).jpg
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door Herman »

[quote="Herman"]vakantie activiteit...wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ?

Wij hebben ons zopas ingeschreven voor een 4X4 off road run in Spanje- Albir Altea -op zaterdagavond 31/7 ... we hebben nog nooit eerder een 4x4 run gedaan...ben benieuwd.. we hebben er een klein Suzukie samurai jeepken waar we al vele aventuren en mooi momenten mee ervaren hebben...zodoende... waarschijnlijk maar best de garmin meedoen naar daar.. we zijn zeer benieuwd...


vandaag 26/8..eens op de pc zitten kijken in een nederlandstalige weekkrant die in spanje uitgegeven wordt...en op blz 8 vind ik volgend verslag en foto

http://deweek.net/regio.php?edition=34&nextpage=28
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: wat doe je zoal extra tijdens tijdens uw vakantie ??

Bericht door ovi »

Ziet er tof uit Herman en zo'n Suzuki kan echt wel zijn mannetje staan op terrein! Ik heb er eens 3 weken mee gereden als vervangwagen en toen niks anders gedaan dan overal zandbergskes te zoeken om op en af te rijden en mij echt verbaasd waar je met dat klein ding overal boven geraakt. :o
Bijna zo straf als nen 2 pk! :lol:
Plaats reactie