Rogier - Striker Sylvia & Striker Racer
-
- Auto: Lotus Exige S2
Rogier - Striker Sylvia & Striker Racer
Goedemorgen,
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Rogier Jansen, 30 jaar en woon in Nederland. Al sinds mn rijbewijs gek van auto's, maar niet altijd de centen gehad om mooie dingen te kopen. Sinds een aantal jaar rij ik in een Sylva Striker, een lotus super seven variant. Daarnaast heb ik voor het circuit ook een Striker. Ik ben nu op zoek naar een Elise S2 111R/Exige en kwam op dit forum terecht. Mn straat-Striker staat te koop en als die verkocht is ben ik van plan naar de UK af te reizen om mn Elise/Exige op te halen. Alle tips zijn van harte welkom!
gr.
Rogier
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Rogier Jansen, 30 jaar en woon in Nederland. Al sinds mn rijbewijs gek van auto's, maar niet altijd de centen gehad om mooie dingen te kopen. Sinds een aantal jaar rij ik in een Sylva Striker, een lotus super seven variant. Daarnaast heb ik voor het circuit ook een Striker. Ik ben nu op zoek naar een Elise S2 111R/Exige en kwam op dit forum terecht. Mn straat-Striker staat te koop en als die verkocht is ben ik van plan naar de UK af te reizen om mn Elise/Exige op te halen. Alle tips zijn van harte welkom!
gr.
Rogier
Laatst gewijzigd door Frederik op 27 dec 2009, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's altijd uploaden naar het forum aub!
Reden: foto's altijd uploaden naar het forum aub!
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Voorstellen: Rogier
Prachtig.
Vooral foto 1 haalt de stelling weer maar eens onderuit dat een seven (of look-a-like) alleen maar geschikt zou zijn om 's zondags pistolets te gaan halen.
Je kan er best mee pizza's afhalen ook. En zo te zien niet naast de deur.
"Schat, ik haal vlug de pizza's, één Margherita, 3 Quattro Staggioni en één Capriciosa. Tot zo. Arrividerci".
Vooral foto 1 haalt de stelling weer maar eens onderuit dat een seven (of look-a-like) alleen maar geschikt zou zijn om 's zondags pistolets te gaan halen.
Je kan er best mee pizza's afhalen ook. En zo te zien niet naast de deur.
"Schat, ik haal vlug de pizza's, één Margherita, 3 Quattro Staggioni en één Capriciosa. Tot zo. Arrividerci".
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Welkom Rogier!
Waar ergens woon je in Nederland?
Mooie seven maar waarschijnlijk hier in dit apenland weer niet door de keuring te krijgen!
Waar ergens woon je in Nederland?
Mooie seven maar waarschijnlijk hier in dit apenland weer niet door de keuring te krijgen!

- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Mooi, mooi!
Je kan je wagen te koop zetten hier op het forum.
Er zijn een aantal mensen op zoek naar een 7.
Je kan je wagen te koop zetten hier op het forum.
Er zijn een aantal mensen op zoek naar een 7.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
-
Bedankt voor de mooie reacties. En die Seven is inderdaad niet voor alleen pizza halen. We zijn deze zomer naar italie gereden en hebben daar 2 weken enorm veel lol en bekijks gehad. Op Le Mans zijn ferrari's niet interessant, maar een 7 replica wel... haha.
Ik woon in Apeldoorn, ongeveer een uur van Breda als je lekker doorrijdt. De Striker staat te koop voor € 12.500 wat écht een bodemprijs is, maar ik wil voor het nieuwe seizoen een 111R, dus dan moet je iets concessies doen qua prijs.
Ik zal zo een advertentie maken. Overigens is deze auto wel in België op kenteken te krijgen.... ik ken mensen die daarmee kunnen helpen en dit vaker doen.
Ik woon in Apeldoorn, ongeveer een uur van Breda als je lekker doorrijdt. De Striker staat te koop voor € 12.500 wat écht een bodemprijs is, maar ik wil voor het nieuwe seizoen een 111R, dus dan moet je iets concessies doen qua prijs.
Ik zal zo een advertentie maken. Overigens is deze auto wel in België op kenteken te krijgen.... ik ken mensen die daarmee kunnen helpen en dit vaker doen.
-
ps. Nog wat leuke kiekjes:
Laatst gewijzigd door Frederik op 24 dec 2009, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's altijd uploaden naar het forum AUB!
Reden: foto's altijd uploaden naar het forum AUB!
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Mooie wagentjes. Ik hoop dat je iets leuks vind in de UK.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
toch mooi die Sevens.... ik zou daar ooit eens een keer in willen meerijden ik denk dat dit nog een ander meer vrijer rijgevoel aanbied dan een gesloten Lotus...
-
Het is weer een stuk extremer dan een Elise, maar ook iets minder comfort. Gaat binnen de 4,5s naar de honderd en gaat nog harder de bochten om. En je zit nóg lager hè. 

- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Ik denk dat dit echt iets is voor onzen Ivo!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.