Joepie! ... eindelijk ABS !!!

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Joepie! ... eindelijk ABS !!!

Bericht door Blue Darkness »

vandaag aan ons huis gaan werken, met de lotus.

werkkoffer, boormachine, laarzen, etc... allemaal in de Esprit!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Joepie! ... eindelijk ABS !!!

Bericht door Herman »

Mét ABS....
Bijlagen
LogoEn.jpg
LogoEn.jpg (7.57 KiB) 3695 keer bekeken
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Joepie! ... eindelijk ABS !!!

Bericht door Exploded »

Het Delco Morraine systeem staat er om bekend om nogal fragiel te zijn. Maar ook ik kan sinds 2 weken eindelijk terug zeggen: Joepie! Eindelijk ABS! :D

Bij mij is de gehele ABS unit vervangen, want ook de remkracht was niet vet van de Esprit. Het was alsof mijn remmen nooit echt ontlucht waren. Nu dat de hele unit is vervangen, besef ik dat de Toyota remmen toch minder slecht zijn dan nog al eens wordt geroepen. OK, het zijn geen circuit remmen, maar gisteren nog een paar keer hard geduwd en is schrok er van hoe snel ik stil stond.

Nu dat er hier zoveel ABS-ers zitten, moeten we er dan eens niet samen op uit trekken? 8-)
Gebruikersavatar
David
Berichten: 56
Lid geworden op: 14 aug 2008, 18:40
Auto: Esprit high wing
Locatie: Merksplas

Re: Joepie! ... eindelijk ABS !!!

Bericht door David »

Exploded schreef:Het Delco Morraine systeem staat er om bekend om nogal fragiel te zijn. Maar ook ik kan sinds 2 weken eindelijk terug zeggen: Joepie! Eindelijk ABS! :D

Bij mij is de gehele ABS unit vervangen, want ook de remkracht was niet vet van de Esprit. Het was alsof mijn remmen nooit echt ontlucht waren. Nu dat de hele unit is vervangen, besef ik dat de Toyota remmen toch minder slecht zijn dan nog al eens wordt geroepen. OK, het zijn geen circuit remmen, maar gisteren nog een paar keer hard geduwd en is schrok er van hoe snel ik stil stond.

Nu dat er hier zoveel ABS-ers zitten, moeten we er dan eens niet samen op uit trekken? 8-)
netjes ! :D
de mijne is bijna ook terug 100% kheb van de winter m'n snoet herspoten(damn you vluchtheuvels! :twisted: )
hoe ben je trouwens aan die volledige unit geraakt by the way?
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Joepie! ... eindelijk ABS !!!

Bericht door Exploded »

David schreef: netjes ! :D
de mijne is bijna ook terug 100% kheb van de winter m'n snoet herspoten(damn you vluchtheuvels! :twisted: )
hoe ben je trouwens aan die volledige unit geraakt by the way?
Ik heb er een alternatief gekocht van GM. Mag er geen slecht woord over zeggen. Mijn Esprit raakt ook op quasi elke vluchtheuvel :(
Plaats reactie