'94 Elan S2 (norfolk mustard)

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door ovi »

7[/quote]

Nee, het is groter!
:lol:[/quote]

Als het een Lotus is, dan kan ik mij niet inbeelden dat het groter kan zijn dan een Esprit 8-) Tenzij een Lotus Omega/Carlton :lol: :lol:
en dan nog zal dat geen 20 cm schelen. Ik verschiet er altijd van dat de Esprit zo een grote auto is voor een sportwagen.[/quote]

Nee, nen Esprit gaat niet vooruit heb ik laatst gemerkt toen ik met 2 oude vandagen naar Zolder reed! :lol:
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door Exploded »

ovi schreef: Nee, nen Esprit gaat niet vooruit heb ik laatst gemerkt toen ik met 2 oude vandagen naar Zolder reed! :lol:
Merci he! 8-) :lol:
Onze wraak gaat zoet zijn, als de prullekes van het lang stil staan van de wagen opgelost zijn. Dit gezegd zijnde, is en blijft de Elan een bangelijk machien.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door ovi »

Exploded schreef:
ovi schreef: Nee, nen Esprit gaat niet vooruit heb ik laatst gemerkt toen ik met 2 oude vandagen naar Zolder reed! :lol:
Merci he! 8-) :lol:
Onze wraak gaat zoet zijn, als de prullekes van het lang stil staan van de wagen opgelost zijn. Dit gezegd zijnde, is en blijft de Elan een bangelijk machien.
Ja, gij had een goe excuse maar er waren andere die zegde "rijdt gij maar vanvoor wand gij hebt de minste pk's!!!" :o Toen ik dan toch moest vanachter rijden omdat hij de weg wist echter...... :roll:
Mij zoon is van pure verveling terug bij mij komen zitten wand die is wel wat anders gewoon!!! :lol:
Nee nu zonder zeveren, een Elan is een ongelooflijk ondergewaardeerde Lotus maar ze beginnen het stillekes aan te snappen! ;) Ik nodig onze vriend dan ook uit om eens mee een toerke te doen op Zolder dan zal zijn mening over die pk's ook wel een bekke veranderen! Nogmaals, het is niet de pk's die tellen maar ge moet ze ook nog "durven" gebruiken hé! 8-)
Staat trouwens nog altijd geen Esprit tussen heb ik gezien! :D
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door HJ2 »

Ivo, mag ik ook een rondje mee? ;-)
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door ovi »

HJ2 schreef:Ivo, mag ik ook een rondje mee? ;-)
Gij moet zelf met die van u rijden hé! ;)
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door HJ2 »

Zie PM waarom ik dat nu niet aandurf (anders had ik ook wel meegereden met de "Dutch 1/4 Mile" met Inne :-)

Ik ben wel blij met m'n nieuwe distributieriem. Nu nog tijd vinden om de nieuwe dynamo te monteren en ik heb onderhand bijna weer een nieuwe wagen! :o
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door Bzguy »

ovi schreef:
Ja, gij had een goe excuse maar er waren andere die zegde "rijdt gij maar vanvoor wand gij hebt de minste pk's!!!" :o Toen ik dan toch moest vanachter rijden omdat hij de weg wist echter...... :roll:
Mij zoon is van pure verveling terug bij mij komen zitten wand die is wel wat anders gewoon!!! :lol:
Nee nu zonder zeveren, een Elan is een ongelooflijk ondergewaardeerde Lotus maar ze beginnen het stillekes aan te snappen! ;) Ik nodig onze vriend dan ook uit om eens mee een toerke te doen op Zolder dan zal zijn mening over die pk's ook wel een bekke veranderen! Nogmaals, het is niet de pk's die tellen maar ge moet ze ook nog "durven" gebruiken hé! 8-)
Staat trouwens nog altijd geen Esprit tussen heb ik gezien! :D
Toen wij bij Gert aankwamen wou mn zoon terug met mij meerijden, ie reed liever mee met n sportwagen zei ie :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door Herman »

hier het nodige materiaal
Bijlagen
bokshandschoenen_goud_1.jpg
bokshandschoenen_goud_1.jpg (20.83 KiB) 4618 keer bekeken
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door Bzguy »

ben maar wat aan t plagen, een Elan is n echt leuk karretje ! Even goeie vrienden :)

Maar mn zoon zn opmerking was er wel ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '94 Elan S2 (norfolk mustard)

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:ben maar wat aan t plagen, een Elan is n echt leuk karretje ! Even goeie vrienden :)

Maar mn zoon zn opmerking was er wel ;)
Das te verstaan hé Hans!
Ik trok één keer door en hij begon al direkt te panikeren! :lol: Onze papa rijdt wel wa kalmer zei hij! Was dat de opmerking die je bedoelde? :P Ik was verdoeme nog niet eens voorbij de 5000 toeren geweest dus.... :?
Daarmee kon hij niet rap genoeg bij u zijn omdat hij zijn pamperke niet aanhad! :D
Even goei vrienden ook zenne poike maar beloof dan nooit meer een Elan met een vuilbak te vergelijken hé en stop met te zeveren over hoeveel pk's een Esprit meer heeft als ge ze toch niet gebruikt! ;)
En anders doen we eens een vriendschapelijk wedstrijdje op Zolder hé, geen bokshandschoenen voor nodig hé Herman! :lol:
Gesloten