Stel, je hebt iets aangepast aan uw favoriete wagen al dan niet Lotus. En je wenst die eens ongestoord te testen dan moet je tenzij je zelf redelijk voorzien bent noodgedwongen de openbare weg op om te gaan testen.
Dus misschien hier een plaats om locatie's door te geven waar je rustig de wagen kan testen en mss verder afstellen.
Eens contact opnemen met Geert Grooten , die organizeert regelmatig test-dagen op een paar verschillende plaatsen , Bitburg , Brustem en Vee-markt Bastogne .
Er zijn aardig wat trackdays waar je ongestoord kunt rondrijden (Zolder/Spa/zandvoort/Croix...) met verschillende organizaties (Skylimits, Lotus on Track, Marc Duez, BaT, etc..).
Daarnaast heeft Peugeot een heel mooi behendigheids circuit niet ver van het circuit in Spa wat ook mogelijk is om af te huren.
Ik denk dat Yves meer afgelegen openbare wegen bedoeld waar geen kat komt en ongestoord kan uit leven met de wagen.
Ik ben ook op zoek
Ik ga meestal mij uitleven langs binnenbaantjes tussen Blankenberge en Zuienkerke maar je moet soms goed opletten voor tractoren en in het weekend voor fietsers en nu staat ook het gras zeer hoog dat je veel blinde bochten hebt.