proficiat Hans ,t'ziet er een speciale wagen uit, t'zal prettig touren zijn ermee.
ik denk dat dit de meest onderhoudsvriendelijke TVR is, goede keus denk ik.. shrijft ge hem in op O plaat of als normale wagen ?
Herman schreef:proficiat Hans ,t'ziet er een speciale wagen uit, t'zal prettig touren zijn ermee.
ik denk dat dit de meest onderhoudsvriendelijke TVR is, goede keus denk ik.. shrijft ge hem in op O plaat of als normale wagen ?
Thx
k ga m als oldtimer inschrijven (O-platen), anders valt dat fiscaal nogal tegen, zeker met t feit da'k al 3 auto's ingeschreven heb
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Blijft toch altijd iets speciaals een wagen die wat ouder is. Hij ziet er toch al goed uit dus das al een goe begin!
da's waar, mss t begin van 'oud worden' ?
Wagen is best wel in prima staat, echter hier en daar n kraakje en piepje , maar t blijft Brits en 25 jaar oud, n goei smeerbeurt hier en daar en wat olie/vet enz komt t wel in orde
Als je hem eens op mijn brugje wil zetten komt ge maar eens af.
Herman schreef:proficiat Hans ,t'ziet er een speciale wagen uit, t'zal prettig touren zijn ermee.
ik denk dat dit de meest onderhoudsvriendelijke TVR is, goede keus denk ik.. shrijft ge hem in op O plaat of als normale wagen ?
Thx
k ga m als oldtimer inschrijven (O-platen), anders valt dat fiscaal nogal tegen, zeker met t feit da'k al 3 auto's ingeschreven heb
ik ga dat eveneens doen met den morgan, k'heb dan nog steeds de keus en de tijd nadien om hem te veranderen naar het schijnt...
Aan een O nummerplaat zijn er ook heel wat nadelen aan verbonden.
Vrienden die met een O nummerplaat in het weekend reden en bij een politie kontrole niet konden aantonen dat het een proefrit was dat zij maakten of dat er naar een erkend oldtimer gebeuren gereden werd,hebben een bekeuring gekregen.
Frederik schreef:Proficiat Hans met de TVR in de garage!
Ik had het een beetje door maar had het niet durven hopen. Had eerder gedacht aan een Lotus oldie en nu ga je vreemd
Is wel herkenbaar design
Veel plezier ermee!
Thanx Frederik !
Tja, had liever n Europa gehad, maar blijken zeer moeilijk te vinden te zijn (als t n Europa wzou zijn liefst eentje om te restaureren) ; andere Lotus-modellen die mij bevielen waren nog iets te jong om in te schrijven als oldtimer, dus vandaar het vreemdgaan
Verandering van spijs doet eten zegt men
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Eigenaardig dat we beiden naar een cabrio zijn gegaan ?????
zou er toch ergens ietwat méér nostalgie schuilen in een oldtimer cabrio ?, of missen we dat (cabriogevoel) ergens toch een beetje met den europa of esprit... niettegenstaande mijn vrouw anti-cabrio is.. ...
en gisteren avond nog ene geleverd bij mij thuis in burnt orange, direkt testrit ermee gedaan vond vittessen wat stroef en ferm understeer... maar ik reed mijn gewoon parcours toch ietwat rapper dan vroeger nu.... mijn garage begint nu terug vol te staan...