Ik was danig onder de indruk dat ik vergeten vragen ben of het een echte of een replica was.Frederik schreef:In Wevelgem ... Lotus Type 23. Voor mezelf dé top spot van de laatste 2 jaar.

replica of niet, über VET bakje!
Ik was danig onder de indruk dat ik vergeten vragen ben of het een echte of een replica was.Frederik schreef:In Wevelgem ... Lotus Type 23. Voor mezelf dé top spot van de laatste 2 jaar.
De voorkant lijkt wel zeer neig op een Europa S1 vind ik.Frederik schreef:Ik was danig onder de indruk dat ik vergeten vragen ben of het een echte of een replica was.Frederik schreef:In Wevelgem ... Lotus Type 23. Voor mezelf dé top spot van de laatste 2 jaar.![]()
replica of niet, über VET bakje!
Met dit weer?Frederik schreef:'t is niet echt Lotus maar toch in de buurt ...
Rond 13.00u op het hoge in Kortrijk ... Herman met de Morgan.
Onze boekhouder rijdt er liefst mee als daily.JDV schreef:Met dit weer?Frederik schreef:'t is niet echt Lotus maar toch in de buurt ...
Boekhouders die met iets bezig zijn dat niets of weinig met cijfertjes te maken heeft, amaiBDC Peter schreef:Onze boekhouder rijdt er liefst mee als daily.JDV schreef:Met dit weer?Frederik schreef:'t is niet echt Lotus maar toch in de buurt ...
Enkel met echt winterweer heeft hij zijn Morgan laten staan voor een vrij oude E-klasse.
Wagen stond op onze opendeurdag, in de regen...
Yes.. it was us....Frederik schreef:'t is niet echt Lotus maar toch in de buurt ...