frankenstijn schreef:donderdagnamiddag een testrit
ik kijk er reeds naar uit
Dan lopen we mekaar net mis, ik ben er van 9.30 tot de middag (vermoed ik).
@Claude: ik bedoelde volgende vrijdag, niet deze
Ooit, toen ik de eerst keer hier kwam, had ik het aangedurfd om me aan te melden met de info dat ik twijfelde tussen Porsche en Lotus, waar is die tijd.
Toen kreeg ik 95% van het forum over mijne kop als aansteller. 2 jaar later hoor ik niks bij dezelfde vraag?
Aja juist, vorige keer kwam de Lotus er als eerste keus uit
Als het hier mag? Mijn hart gaat naar Lotus, bovendien met een trackwagen van dat ander merk zou het een heel mooi huwelijk zijn en interessant om iets anders te rijden dan het merk van de trackcar.
Wat me bezig houdt is de veiligheid. DAT doet me eigenlijk enorm twijfelen. Crashtests van de Exige, ook vorig model zijn gewoon niet te vinden.......
Ben daar toch wat bang van om eerlijk te zijn.
Bij de vorige trackday is een vriend van me aangereden op de rechte lijn naar Combes en met zijn GT3RS tegen 200 de muur in gevlogen. Een VERSCHRIKKELIJKE crash, auto vooraan en achteraan stuk, cockpit intact en passagier + piloot bijna niets (brandwondje van de airbag en whiplash bij de passagier). Toen hebben we nog gezegd, mocht dat geen GT3 geweest zijn was onze vriend morsdood.....dan denk je wel eens na hé.
Verder kan ik de P. zo direct gaan halen, op de Lotus zal ik toch wel lang moeten wachten en dat zonder baanlegale sportwagen in de garage.