hans schreef:Ik kijk er waarschijnlijk over, maar zoek me al een kwartier rot achter het rekeningnummer om te storten
verstopt ?
Heb nochtans nog niks gedronken (dat zal misschien de reden zijn )
Hulp van iemand...
Hieronder vindt u de informaties (u krijgt inderdaad een mail daarvoor) :
Om uw inschrijving te bevestigen, vragen we het bedrag van “de formule naar keuze” voor 07/05/2012 over te maken op onze rekening: IBAN : BE74 7480 2882 8507 - BIC : KRED BE BB
Gelieve als mededeling uw volledige naam (naam + achternaam), aantal personen + eventueel uw Lotus-forum.be-nickname te vermelden.
Idd, na inschrijving wordt er een mail gestuurd door Pascal:
Beste,
Bedankt voor uw inschrijving als deelnemer voor Ypres Lotus Day 2012 (17/05/2012)!
U mag er op rekenen dat we voor 2012 ons uiterste best doen om van deze jaarlijkse Lotus-hoogdag weer een topper te maken. BETALING
Om als organisator niet voor financiële verrassingen komen te staan (maaltijden, reservaties zalen, etc.) én om extreme lange wachtrijen te vermijden bij de inschrijving, kan men dit jaar enkel deelnemen door middel van vooruitbetaling.
Om uw inschrijving te bevestigen, vragen we het bedrag van “de formule naar keuze” voor 07/05/2012 over te maken op onze rekening: IBAN : BE74 7480 2882 8507 - BIC : KRED BE BB
Gelieve als mededeling uw volledige naam (naam + achternaam), aantal personen + eventueel uw Lotus-forum.be-nickname te vermelden.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Dirk510 schreef:In Ieper schijnt de zon te schijnen
'k Vermoed als je in een fel oranje Evora S zit dat de zon ALTIJD schijnt!
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Net deelnemerslijst overlopen , toch enkele 'eenzame-zielen' tussen de deelnemers .......mogelijk rijden ze 'treintje' of toch 'roadbook-lezer' nodig ?
dju, mijn deelname komt in het gedrang.
'k Heb net uit armoe de cilinderkop van de +2 afgebouwd wegens abnormaal hoog olieverbruik.
Conclusie: de inlaatcollector is gebarsten
Miljaar.
En da's juist een hele slecht, moeilijk bereikbare plek om te lassen.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Didier schreef:dju, mijn deelname komt in het gedrang.
'k Heb net uit armoe de cilinderkop van de +2 afgebouwd wegens abnormaal hoog olieverbruik.
Conclusie: de inlaatcollector is gebarsten
Miljaar.
En da's juist een hele slecht, moeilijk bereikbare plek om te lassen.
spijtig dat te horen ... zal hard doorwerken worden zoals vorig jaar
hoop ik?
De cilinderkop heb ik deze morgen reeds verwijderd.
Alles zal afhangen van of men de barst al dan niet zal kunnen dicht lassen, gezien de plaats waar die zich bevindt.
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!