T'is hier over da't .......TE DOEN IS

Hoe officieel is dat: new seven, new esprit en new GT?co-driver schreef:Supra's , Ginetta .... ALLEMAAL MOOI MAAR EERDER VOOR 'OFF-Topic'![]()
T'is hier over da't .......TE DOEN IS
Onlangs een SMSke ontvangen " Meer nieuws in september"
BDC Peter schreef:Misschien een idee om een 'Forum-uitstap' te maken naar Paris Motorshow ?
Ik zou niet weten waarom AutoExpress meer info heeft dan alle andere media. Volgens mij is dit een serieuze gissing en samenraapsel van geruchten, denkpistes en bepaalde minimale info ze verkregen via via ...co-driver schreef:Lotus model range volgens AutoExpress;
-Elise 136pk
-Evora 3.5 V6 / atmo en compressor -265450pk en Race versie (cup,GT4,GT3 , Lemans LMP-GT2? )
-New Seven (Véél te duur)
-New Esprit
-GT 4 door Hybrid (Porsche Panamera style)
-GT 2 door Hybrid (gele auto op tekening)
-wat met rebadged Emas waarvan op Proton 25year party door de grootte baas werd gesprokenen in de meeste persberichten als 'high-volume , low-emision' Lotus word vermeld
(in Ieper door iemand 'die het kan weten' uitvoerig besproken)
-1.8 Toyota motor op termijn uit het gamma
-wat met de dealers in het 'nieuwe Lotus-era'
HOE 'OFFICEEL' IS DIT![]()
een seven die door een Spaanse firma wordt ontworpen en gebouwd
Die gele "Rendering" heeft zover ik kan zien toch 4 kuipstoelen...co-driver schreef: -GT 4 door Hybrid (Porsche Panamera style)
-GT 2 door Hybrid (gele auto op tekening)
Die gele rendering is een mottig uitgetrokken facelift Elise. bah!BDC Peter schreef:Die gele "Rendering" heeft zover ik kan zien toch 4 kuipstoelen...