Alles zit vol (ook de plaatsen die de VAB zelf heeft voorzien) en er is al een wachtlijst van 25 wagens
De definitieve lijst van deelnemers moet trouwens vandaag binnen bij de VAB. Als er nog iemand afvalt dan worden de mensen op de wachtlijst gebeld.
Het meerijden is trouwens niet meer gratis. Er wordt volgens FKM een bijdrage van 25 of 50 euro per dag gevraagd omdat er in het verleden mensen niet zijn komen opdagen waardoor anderen uit de boot vielen.
Ik sta in ieder geval op de wachtlijst en hou mijn telefoon scherp in de gaten...
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
Ook ik kreeg bevestiging van FKM en zal de beide dagen aanwezig zijn om potentiële Lotus-kopers en andere passagiers een rondje over Zolder aan te bieden.
Zaterdag:
01. XRaid
02. Mindp0wer - Elise S2
03. Frederik - Elan M100
04. thiva - Elise S2 111S
05. Cor van Nistelrooij Elise S1
06. Dachero - Elise mkII (flashy met strepekes)
07. Erik 'FastEeven' - rode Exige S240
08. ...
FastEleven schreef:Diegenen die meerijden heb nog juist geteld 12 dagen om deze te komen halen en zo helemaal klaar te zijn voor deze schitterende dag : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=21&t=2522
Heb je geen koppaking meer liggen heb ik meer nodig nu. Morgen FKM bellen en hopen dat ze het nog kunnen repareren tegen de happening. Komt olie in koelvloeistof, nog niet warm gelopen of niks dus ik denk net op tijd gezien.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.