[spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Re: [spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Bericht door dachero »

Mannen,gewichtsproblemen precies allemaal :mrgreen:

jullie zondigen tegen het Lotuscredo : less is bether 8-)

Zullen we een nieuw topic beginnen met vermageringstips??

Tip 1 :geen bier meer of cola :!:

:oops: :oops: ik moet ook minstens 5 kg kwijtraken.Meer dan 5 zou nog beter zijn :oops: :oops: :? :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ik begin maandag met een proteine-dieet ; vorige keer in 1 week 5 kg kwijt !

Enkel eiwitten eten om op die manier vet te verbranden :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Bzguy schreef:ik begin maandag met een proteine-dieet ; vorige keer in 1 week 5 kg kwijt !

Enkel eiwitten eten om op die manier vet te verbranden :)
en is dat wel gezond? :oops:

en wat houdt dit concreet in? Wat eet gij dan nog eigenlijk?

Ikke curieus en we gaan hier tegen ons voeten krijgen wegens off-topic :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Bzguy

Bericht door Bzguy »

Even zwaar off topic, maar Frederik mag dit topic heus wel verzetten vanaf de frituurtoestanden ;)

In het kort : bij een proteine-dieet moet je ervoor zorgen dat je zeer veel (liefst) enkel eiwitten eet om je lichaam te forceren vetten te verbranden.

Immers : vet is de laatste reserve dat je lichaam aanspreekt in geval van 'nood' : eerst bouwt je lichaam je spieren af tot een minimum en dan pas je vetreserve.

Je ziet dat resultaat vb heel erg goed bij mensen die meedoen aan Robinson-eiland .

Wat moet je doen om te verhinderen dat je lichaam spieren afbreekt ? Eiwitten eten, ongelimiteerd !

Op die manier komt je lichaam na ongeveer 48 u in een speciale toestand, 'ketose' genoemd en vanaf dat moment begint je lichaam masaal vetten te verbranden en -door de grote hoeveelheid eiwitten- blijven je spieren behouden of zelfs versterkt indien je vb veel sport/fitness doet.

Dus : enkel en alleen eiwitten eten !

In praktijk : alle soorten vis, pluimvee (enkel het witte vlees, GEEN vel of vet !), kalfsvlees (in olijfolie gbakken), surimi, eieren (sic), proteine-shakes ...

GEEN brood, aardappelen, ander vlees, groenen, fruit, want daarin zitten respectieveleijk koolhydraten en glucose (suikers)

Zeer belangrijk : de toestand van ketose behouden, dus NIET afwijken van dit dieet ; eens je koolhydraten of glucose eet geraakt je lichaam terug UIT ketose, dus dan moet je opnieuw beginnen !

Ik was op amper 1 week 5 kg kwijt, wel intens gefitnesst (3 x 1,5 per week) toen.

Ook interessant om weten : staar je niet blind puur op kilo's : spieren wegen immers meer dan vet, dus het kan zijn dat je vermagert maar toch niet zoveel gewicht verliest (vet wordt verbrand en spieren versterkt)

Ook goed om weten : dit is een zogenaamd 'crash dieet', goed voor 1 of 2 weken maar niet maanden aan n stuk !

Het vreemde is : na een drietal dagen vermindert je hongergevole enorm ! En je mag eten zoveel je wil, maar beperkte producten !

Dat in het kort uitgelegd :)

//edit : wat betreft dirnken : cola zero, cola light, water emz, GEEN limonade, bier, wijn, eender welke alcohol (allemaal suikerhoudend !) of melk (koolhydraten), wel koffie of thee (zonder suiker of melk).

Plus : drink elke dag min 2 liter (plat) water !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Amai, met zo'n crash-dieet, pas ik nog wel eens een mooie dag in een 1:36 :idea:

Horen bij deze thread niet zo 'ttiwwp'-slogans ?
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
T_085
Naam: Timothy
Auto: Exige Cup 260
Contacteer:

Bericht door T_085 »

Vandaag: 6/03/2010: Donkerblauwe Elise S2 Op de E19 afrit Mechelen(?)
Was zelf ook met de Elise.
- Lotus Elise S 2009 (2009-2017)

https://www.instagram.com/sportscars_te/
kzentekik_et
Naam: Frederik
Auto: Speedster 2.2

Bericht door kzentekik_et »

Red Baron schreef:Zéér knappe speedster, weet niet precies of deze hier actief is.

Sinds gistere wel ;)
Thx voor compliment
meer pics in het "stel je voor" subforum
Elise
Auto: Elise MK II - Matra 530

Bericht door Elise »

Deze avond (6/03/2010) omstreeks 18.45 uur grijze Lotus Evora (van Lotus Verhiest) nummerplaat KPQ...op de E17 richting Kortrijk,afslag genomen naar Harelbeke en aan de verkeerslichten (Gentsesteenweg) afgeslagen naar Kortrijk.
Bzguy

Bericht door Bzguy »

kzentekik_et schreef:
Red Baron schreef:Zéér knappe speedster, weet niet precies of deze hier actief is.

Sinds gistere wel ;)
Thx voor compliment
meer pics in het "stel je voor" subforum
aha, je hebt dus mijn berichtje gezien op Autoforum :)

Martin Luther King, Jr.
1963
fantaflesdopke

Bericht door fantaflesdopke »

Vanmiddag tussen 13u15 en 13u45 enkele exemplaren gespot:

- gele Exige of Elise op de E40 richting kust thv Wetteren (moeilijk te zien, andere rijrichting)
- donkergrijze Exige thv rotonde afrit Wetteren E40
- laser blue Elise op de rotonde boven de E40 in Wetteren ...

Ze reden allen een andere richting uit, dus waarschijnlijk geen evenement, maar het zonneke zal voor velen onweerstaanbaar zijn om eens onder te cruisen.
Plaats reactie