[spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Re: [spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Bericht door JDV »

Bzguy schreef:vandaag omstreeks 14u45 op de E40 richting Leuven (reed af in Steenokkerzeel geloof k) : gele Exige (@ Ivo : NE GELE !!!! ), nummerplaat RNN-529

Bestuurder en bijrijder konden mn 'thumbs up' wel apprecieren :)

Heb er ook n (crappy) filmpje van
Laten zien zou ik zo zeggen
:mrgreen:
Back in action :-)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

filmpje :

http://files.me.com/hansdegeytere/f92h5w.mov

k reed n stuk dichter dan dat het eruitziet ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Sir_Bongiovi
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Gisteren 2 lotus drivers tegengekomen;

rond 18u op de A12 (voorbij Meise) passeerde me een Lotus Europa (zilver) op de 2 de rijstrook (was enorme file gisteren op de ring)

In de namiddag op de antwerpse ring een zwarte exige (met op de zijkant een belgisch vlagje en een naam), vandaag kwam ik dezelfde Exige tegen maar dan in de starrenhoflaan in Kapellen (industriezone waar ik moest leveren). Volgens mij werkte ie bij dat sanitair bedrijf. Iemand van hier?
JDV
Contacteer:

Bericht door JDV »

Sir_Bongiovi schreef:Gisteren 2 lotus drivers tegengekomen;

rond 18u op de A12 (voorbij Meise) passeerde me een Lotus Europa (zilver) op de 2 de rijstrook (was enorme file gisteren op de ring)

In de namiddag op de antwerpse ring een zwarte exige (met op de zijkant een belgisch vlagje en een naam), vandaag kwam ik dezelfde Exige tegen maar dan in de starrenhoflaan in Kapellen (industriezone waar ik moest leveren). Volgens mij werkte ie bij dat sanitair bedrijf. Iemand van hier?
Ben je zeker dat het geen witte europa was? Want ik denk dat er iemand in Grimbergen(naast meise) een witte europa heeft... . nouja maakt niet uit :)
Sir_Bongiovi
Contacteer:

ja het zou kunnen dat het een witte was, het begon al wat donkerder te worden en het was een lange dag geweest :mrgreen:
JDV
Contacteer:

Bericht door JDV »

Sir_Bongiovi schreef:ja het zou kunnen dat het een witte was, het begon al wat donkerder te worden en het was een lange dag geweest :mrgreen:
Nrplaat begon met HSB-///?

Als jij dan toch in de buurt van Meise was? Woon je in de buurt? Ik woon in Meise > Wolvertem > Meuzegem... Als je dat weet liggen
Sir_Bongiovi
Contacteer:

Ik heb de nummerplaat niet meer kunnen lezen, ik stond stil op de rechterrijstrook (file) de europa reed op de 2de strook (vlot verkeer) en toen ik hem opmerkte was ie al een eind verder.

Ik woon in Affligem, niet zo enorm ver van Wolvertem dus. (Brussegem weet ik liggen, meuzegem zegt me niet zo direct iets) Ligt dit ook op de baan van Meise naar Asse?
(we werken trouwens bij Ziegler Fashion group @ Kobbegem (in onderaanneming) als chauffeur)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

gisteren in late namiddag op E40 : paarse Elise MKI (dak af !!!) met (letterlijk en figuurlijk) goedgemutste Hollandse dame aan boord : zwaaide ns naar de Excel, heb beantwoord met n thumbs up :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
JDV
Contacteer:

Bericht door JDV »

Sir_Bongiovi schreef:Ik heb de nummerplaat niet meer kunnen lezen, ik stond stil op de rechterrijstrook (file) de europa reed op de 2de strook (vlot verkeer) en toen ik hem opmerkte was ie al een eind verder.

Ik woon in Affligem, niet zo enorm ver van Wolvertem dus. (Brussegem weet ik liggen, meuzegem zegt me niet zo direct iets) Ligt dit ook op de baan van Meise naar Asse?
(we werken trouwens bij Ziegler Fashion group @ Kobbegem (in onderaanneming) als chauffeur)
Brussegem is ong. 3 km van Meuzegem. Ik rij er af en toe met de fiets naar ... Als je eens passeert :mrgreen: :mrgreen: :lol: ---> warn me <---
Sir_Bongiovi
Contacteer:

echt een slechte baan vol putten tussen meise en asse. Volgens mij moet er daar nog iemand in je buurt wonen met een zilvere speedster (met zwarte striping) omdat ik die al een paar keer gespot heb tussen de plantentuin en de oprit vd A12
Plaats reactie