ovi schreef:Yep, den Hans gaat daar op zijn plaats zijn!
amai nog nie, sinds k den ABL vaarwel heb gezegd leef k in stijl
Sjans dat ge zodag niet mee was!
Was ni echt in stijl zoals we daar gereden hebben. Zelfs ons Virgenieke met haar ma als co-piloot waren ni bij te houden!
FKM: Onze-lieve-Vrouwstraat in Berchem.
kijk eens op zijn site www.lotuscars.be, daar staat een plannetje. Is heel makkelijk te vinden.
Anders kan ik je ook op sleeptouw nemen. Ik ga in Sint Niklaas op de E17.
Ik zou je kunnen oppikken aan het benzinestation (nu TEXACO?) in Haasdonk op de E17 rond 9h30...
Ach... Dit heb ik al honderd jaar willen vragen, nu doe ik het gewoon: Wat is een "poike" ?
BTW: als er nog mensen meewillen: t/m de 2e kun je je opgeven bij Natascha!
Vanavond dan maar weer druk aan de klus om de versnellingen weer werkend te hebben
If you always do what you always did, you always get what you always got.
HJ2 schreef:Ach... Dit heb ik al honderd jaar willen vragen, nu doe ik het gewoon: Wat is een "poike" ?
Vanavond dan maar weer druk aan de klus om de versnellingen weer werkend te hebben
denk dat hij daarmee bedoelt ´vriend´, maar dan in een Brabants (?) dialect
HJ2 schreef:Ach... Dit heb ik al honderd jaar willen vragen, nu doe ik het gewoon: Wat is een "poike" ?
poike is idd vriend, mateke, vriendschapke, etc etc ...
den ABL = Armee Belge/Belgisch Leger ; inside joke, den Ivo werkt nl bij de LuM (luchtmacht), ik indertijd ook (lang geleden), tot k de kans had om n centje meer te verdienen ...
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
voor ik me inschrijf... . Wat is eigenlijk de bedoeling van die bijeenkomst? Moet je er dan een hele dag blijven staan? Is dat zo´n macho-gedoe of valt dat wel mee? etc etc
poike is idd vriend, mateke, vriendschapke, etc etc ...
den ABL = Armee Belge/Belgisch Leger ; inside joke, den Ivo werkt nl bij de LuM (luchtmacht), ik indertijd ook (lang geleden), tot k de kans had om n centje meer te verdienen ...
Yep, daarom is er gelukkig nog den betaalbare Elan !
Dat dat ding dan nog beestig vooruitgaat is leuk meegenomen!