we hebben ne prachtige dag gehad , smorgens wat regen en na 12 uur zon aan zee . met de trein vertrokken om 13u21 te lokeren en aangekomen om 14u 17 in oostende , verhiest ons komen oppikken met de range richting garage, gelijk een klein kind achter zijn nieuw kadooke voor zijne nieuwjaar

aangekomen direckt naar de werkplaats om de nieuwe zetels te bekijken , prachtig , gewoon prachtig.

een paar glaasjes ,geweet wel van die kleintjes maar zeer straffe toebak, met veel spijt vertrokken omdat je daar altijd zo goed ontvangen word , maar ja molleke wilde wel nog in de klaare rijden

eerst naar nieuwpoort gereden achter wat vis voor zaterdag avond om op te peuzelen , wat van alles mee genomen op de vismijn. dan richting lokeren naar mijn schoonouders om de fles open te knallen ,want het is door mijn schoonvader dat ik de exige gekregen heb

2 handen op één buik

hij triumph en ik lotus. na een glaasje en lekere vis naar huis om met mijn dochter de nieuwe exige te wassen en hem in de nieuwe garage te zetten. lichten uit en op de forum.

morgen de fotos van de nieuwe mk1