wimvanbeeck schreef:Frederik schreef:grafiekje
Naamloos-1.jpg
edit : wim ik mis nog 01/2008
aan die cijfers kan ik niet meer aan, sorry...............maar ik verschiet ook van de cijfers van Morgan, daarom had ik ze erbij gezet.
Eerlijk waar ik heb er maar éne gekocht......
Nee t'is waarschijnlijk het effect, lage pond... en de markt vrijheid, Morgan is ook zo'n ultraklein puur Brittisch fabriekje die ook evenals Lotus zijn buitenlandse dealers in de kou laat staan en ook direkt verkoopt aan buitenlanders (k'vind dat echt kl*temanieren) anderzijds is het zo dat er tot voor kort tot 2 jaar moest gewacht worden op zulk speelgoedje, maar met de moeilijkheden in de autobranche is dat nu heel efkens anders geworden, ook is Morgan bijna als goud, en als waardevast object zeer gegeerd... er zijn net als bij Lotus verschillende forums, Usa, Uk, Nl enzvt en veel clubs met ook tourritten, en dat is iets ,net als bij de Lotus fanatiekers, die aanslaat bij het volk.. t' is zekers juist dat de gemiddelde leeftijd van deze Morgan eigenaars wel een heel stuk hoger zal zijn dan deze van een gemiddelde Elise eigenaar... maar men zou nog verbaasd zijn.... een kleine anekdote meschien, dit jaar hebben we een Cooper S bijgekocht, en onze dochter zei tegen haar ma,: waar u nu nog mee ronrijd , dat is een autoke voor studenten.... ik heb het eens nagezien ergens op een grafiek, want ik wilde niet meer gaan studeren

, en kwam ergens tot een verassende 40 jaar of zoiets uit....dus...
http://gallery.seloc.org/albums/userpic ... morgan.jpg