http://www.evo.co.uk/news/evonews/27996 ... _hold.html
Als ik zoiets begin te lezen dan vrees ik ook voor een volledig failliet. Ik hoop van niet en hoop op geen Saab scenario........
Lotus at Geneva 2012 - What to expect?
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Lotus at Geneva 2012 - What to expect?
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Bij saab was de productie eind 2010 deels en vervolgens 2011 helemaal stilgevallen.jokke_vlo schreef:http://www.evo.co.uk/news/evonews/27996 ... _hold.html
Als ik zoiets begin te lezen dan vrees ik ook voor een volledig failliet. Ik hoop van niet en hoop op geen Saab scenario........
Een beetje vicieuze cirkel, geen modellen in de toonzaal, geen verkoop, geen inkomsten, geen productie, geen modellen in uitlevering etc. .
Al is over de saab-saga en het teloorgaan van dit merk nog lang niet alles geweten.
Of zo'n scenario ook voor Lotus mogelijk is ? Helaas wel natuurlijk. En met optimisme alleen zal het niet lukken. Het geld moet ook rollen.
Apropos saab, Victor Muller was precies een beetje jaloers en onwennig gisteren op de beursvloer:
http://www.saabsunited.com/2012/03/vict ... eneva.htmlWhat do you say about the things happening with Saab Automobile now?
- “I have absolutely no comment on that”.
- “I feels sad to see Lotus where Saab are supposed to be. Nothing bad about Lotus, but that’s all I have to say”.
Besser laufen, als faulen.
- Didier
- Naam: Didier heeft Lotusitis ..
- Auto: Elan Plus2S CN
- Contacteer:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
Het maakt allemaal niet uit wat we van deze modellen allemaal vinden. Zolang er geen model GEMAAKT wordt, kunnen we er niet mee rijden
Denk dat het stilaan tijd wordt dat ze aan de Exige S beginnen te produceren. 400 bestellingen? Hoeveel mensen gaan er blijven wachten op ... iets tegen .... (n)ooit?

Denk dat het stilaan tijd wordt dat ze aan de Exige S beginnen te produceren. 400 bestellingen? Hoeveel mensen gaan er blijven wachten op ... iets tegen .... (n)ooit?
M140i & GT3 Touring
-
- Auto: Exige
In 97 moest je 18 maand wachten op de levering. Beetje geduld kan geen kwaad