ben schreef:De Europa was weer niet goed genoeg zeker om tussen de andere Lotus-modellen te staan.
Hey, wel het was me ook opgevallen dat de Europa der niet bij stond en ik heb dat dan ook eens aan FKM gevraagd en hij zij me dat hij geen nieuwe Europa had staan dat geschikt was om op het salon te staan, dus het zal niet gelegen hebben aan dat de Europa niet goed genoeg is om op het salon te staan .
t'Heeft weinig zin om "nu" nog verder de Europa te promoten...als men de cyfers bekent maakt vd produktie van 8 stuks per maand tot nov.2011 en dan shluss.... er was onlangs een uk voorstelling vd evora bij een Lotus dealer en een Europa rijder werd gevraagd om zijn Europa uit het zicht te zetten...want in de uk is deze wagen zo zeldzaam dat hij allicht meer bekijks ging hebben dan de Evora.. (bron seloc)
Jaja, veel speelser.
Maar op een lotusforum zo blijven doorleuteren over de houding van het charmant zaalpersoneel, dat gaat de webmaster (en ook de dealers) niet leuk vinden. We zouden beter wat meer discussiëren over de kwaliteiten van de Evora zelf.
Sir_Bongiovi schreef:Trouwens waarom breekt die andere de koffer af
Dat is vast en zeker om de kwaliteiten als familiewagen te tonen. Spacious.
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
Herman schreef:t'Heeft weinig zin om "nu" nog verder de Europa te promoten...
Het zou toch aangenamer zijn mocht hij met een feestelijke editie uit het gamma worden gehaald in plaats van met een stille aftocht.
Voor de collectioneurs binnen x-aantal jaar ook mooi meegenomen. 'Europa SE Sprint Edition' of iets anders, ze verzinnen wel iets in Hethel.
Als de productie nog gerekt kan worden tot aan de eerstvolgende F1-overwinning ...
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
ben schreef:De Europa was weer niet goed genoeg zeker om tussen de andere Lotus-modellen te staan.
Hey, wel het was me ook opgevallen dat de Europa der niet bij stond en ik heb dat dan ook eens aan FKM gevraagd en hij zij me dat hij geen nieuwe Europa had staan dat geschikt was om op het salon te staan, dus het zal niet gelegen hebben aan dat de Europa niet goed genoeg is om op het salon te staan .