Exige V6 2012

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Plaats reactie
co-driver
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two

Re: Exige V6 2012

Bericht door co-driver »

Lotus makes greencars ..... funcars!!
jokke_vlo
Auto: Exige Cup 2xx (2010)

Bericht door jokke_vlo »

Eindelijk is het zo ver binnenkort kan ik er eens mee rijden. Om eerlijk te zijn: een bestelling is zeer kort bij ;)
Gisteren de limo verkocht om met een oude diesel rond te tuffen om zodoende budget voor dit te hebben ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

jokke_vlo schreef:Eindelijk is het zo ver binnenkort kan ik er eens mee rijden. Om eerlijk te zijn: een bestelling is zeer kort bij ;)
Gisteren de limo verkocht om met een oude diesel rond te tuffen om zodoende budget voor dit te hebben ;)
Welcome back Jokke :)

(Limo : de E AMG?)
fastcooki3
Auto: Maisto 340r 1:43

Bericht door fastcooki3 »

jokke_vlo schreef:Eindelijk is het zo ver binnenkort kan ik er eens mee rijden. Om eerlijk te zijn: een bestelling is zeer kort bij ;)
Kom jij ook naar de Lotus Tour Limburg om de V6 te testen Jokkke? ;-) :-D
Bestellen en dan maar wachten tot maart 2013... :roll:
jokke_vlo

Bericht door jokke_vlo »

Over de Lotus tour en een test daar weet ik niets, dus zal daar ook niet zijn. Ik ben wel elders uitgenodigd.......

Zal kort uitlegje geven over die terugkeer.

Idd de E Amg is verkocht. Na een leven lang hard gewerkt te hebben en tot mijn veertigste altijd gereden te hebben met vrij goedkope en onopvallende wagens, de laatste twee tot drie jaar eens goed mijn dromen beleefd. Natuurlijk doet het afscheid nemen van bepaalde wagens hier en daar pijn maar we hebben veel geleerd.

Daarom ook besloten om het segment luxe limousine's achter me te laten, ben duidelijk gebeten door hardcore no nonsens materiaal en doe mijn gezinsverplaatsingen wel met een 180.000km oude ML.

Een leveringsdatum heb ik en dat zal niet maart zijn. Door de AMG te verkopen ook quasi het budget. Nu is het gewoon de keuze maken. Het vrouwke wil iets uit Duitsland (en meer all round) ik zelf "terug" naar Lotus (niet als track car, maar als daily).

Vrijdag beslis ik over de aankoop (of niet). Toch even tijd nodig om te bekomen van de schok die mijn keuze geeft. Van een auto met bluetooth, tv tuner, comfy zetels, open dak, trekhaak, ruime koffer, servo stuur, robo schakel automaat, en ruime stalling aan paarden en blablablabla terug naar het pure hardcore.

Vermoed dat er niet zo heel veel gekken zijn, enfin in mijn omgeving verklaren ze me nu echt rijp voor een instelling.

Naast die omschakeling blijft de "kont" van de Exige me tegenzitten. Voila dat is een korte update en wil het hier vooral hebben over de Exige, minder over mezelf.
stekki
Naam: Stijn
Auto: no lotus

Bericht door stekki »

jokke_vlo schreef:Over de Lotus tour en een test daar weet ik niets, dus zal daar ook niet zijn. Ik ben wel elders uitgenodigd.......

Zal kort uitlegje geven over die terugkeer.

Idd de E Amg is verkocht. Na een leven lang hard gewerkt te hebben en tot mijn veertigste altijd gereden te hebben met vrij goedkope en onopvallende wagens, de laatste twee tot drie jaar eens goed mijn dromen beleefd. Natuurlijk doet het afscheid nemen van bepaalde wagens hier en daar pijn maar we hebben veel geleerd.

Daarom ook besloten om het segment luxe limousine's achter me te laten, ben duidelijk gebeten door hardcore no nonsens materiaal en doe mijn gezinsverplaatsingen wel met een 180.000km oude ML.

Een leveringsdatum heb ik en dat zal niet maart zijn. Door de AMG te verkopen ook quasi het budget. Nu is het gewoon de keuze maken. Het vrouwke wil iets uit Duitsland (en meer all round) ik zelf "terug" naar Lotus (niet als track car, maar als daily).

Vrijdag beslis ik over de aankoop (of niet). Toch even tijd nodig om te bekomen van de schok die mijn keuze geeft. Van een auto met bluetooth, tv tuner, comfy zetels, open dak, trekhaak, ruime koffer, servo stuur, robo schakel automaat, en ruime stalling aan paarden en blablablabla terug naar het pure hardcore.

Vermoed dat er niet zo heel veel gekken zijn, enfin in mijn omgeving verklaren ze me nu echt rijp voor een instelling.

Naast die omschakeling blijft de "kont" van de Exige me tegenzitten. Voila dat is een korte update en wil het hier vooral hebben over de Exige, minder over mezelf.
Jokke, heb je relaas gevolgd op AF, echt jammer wat er momenteel gebeurd is op politiek vlak in Belgie en de beslissingen die werden genomen door deze incompetente niet-langer-dan-hun-neus-kijkende opportunisten.
Echter, rondrijden in een Lotus lijkt me ook geen straf 8-) .
Light is not right
jokke_vlo

Bericht door jokke_vlo »

De AMG is weg uit autopassie want koop ik de exige is het het met opleg zenne : niet uit financiële aanpassing, dan bleef de Merc.

Back on topic:
Moeilijk om te zeggen of hij best met een lichte of donkere kleur staat ? Wat is het idee hier? Zelf weet ik het niet oranje of zwart ( of dat donker grijs ) een striping heeft hij wel nodig, vind ik....
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

jokke_vlo schreef:Daarom ook besloten om het segment luxe limousine's achter me te laten, ben duidelijk gebeten door hardcore no nonsens materiaal en doe mijn gezinsverplaatsingen wel met een 180.000km oude ML.
Ik kon u van dat spel ontzien, maarja die vrouwen hé. Heb mij nu een nieuwe B-Klasse besteld. (levering Juli 2012)
jokke_vlo schreef:Naast die omschakeling blijft de "kont" van de Exige me tegenzitten. Voila dat is een korte update en wil het hier vooral hebben over de Exige, minder over mezelf.
Hoezo kont? Vind je ze niet mooi?
jokke_vlo schreef:Moeilijk om te zeggen of hij best met een lichte of donkere kleur staat ? Wat is het idee hier? Zelf weet ik het niet oranje of zwart ( of dat donker grijs ) een striping heeft hij wel nodig, vind ik....
Ik hem 'm enkel nog maar gezien in wit, zwart, en donkergrijs, hoe de Exige S eruitziet in een fel kleurtje weet ik niet.

Is een wrap geen optie? Dan kan je een 'neutraal' kleur kiezen (herverkoop) en door je leuke wrap (carbon, alu zoals op de AMG racers, een mat kleurtje) heb je een totale steenslag bescherming.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Frederik schreef:
jokke_vlo schreef:Moeilijk om te zeggen of hij best met een lichte of donkere kleur staat ? Wat is het idee hier? Zelf weet ik het niet oranje of zwart ( of dat donker grijs ) een striping heeft hij wel nodig, vind ik....
Ik hem 'm enkel nog maar gezien in wit, zwart, en donkergrijs, hoe de Exige S eruitziet in een fel kleurtje weet ik niet.
Oei ook in donkerblauw en donkergroen ...

Kleuren op de configurator zeggen niet veel, misschien hulpje.
(mocht ik zelf moeten kiezen uit onderstaande - pfff ... denk wit met die rode en zwarte accenten)
lotus-exige-s-geneva-2012-03.jpg
lotus-exige-s-geneva-2012-03.jpg (58.16 KiB) 2510 keer bekeken
06lotus-exige-siaa11-628.jpg
lotus 1.jpg
the-new-lotus-exige-s-2012-image.jpg
the-new-lotus-exige-s-2012-image.jpg (25.37 KiB) 2510 keer bekeken
IMG_9590a_750.jpg
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »