ik sluit mij aan bij Wim en Fast Eleven...veel te braaf en niet agressief genoeg...en die 'bumper' kan er bij mij helemaal niet in
De diffuser lijkt mij veel te 'zwaar' en leunt idd veel teveel aan bij de Evora
UNBRIDLEDPOWER, PUREADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Voor mij persoonlijk ziet deze er agressiever uit dan de huidige Exige.
Als je de Elise 2010 en deze Exige 2011 naast elkaar zet is er toch een serieuser verschil dan de Elise Mk2 en de Exige Mk2 naast elkaar !
Voor mij is dit veel meer de Elise Mk1 (braver uitziende roadster) en de Exige Mk1 (brede agressieve racer) naast elkaar.
Enkel die luchthapper achter de portier had iets groter gemogen om z'n race karakter te bevestigen.
Maar toch blijft de Mk1 Exige voor mij de über Exige !
En nu is het afwachten op de eerste die mij hier frontaal aanvalt omdat ik een vergelijking maak met de MK1
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Persoonlijk vind ik ook dat de huidige Exige en de huidige Elise teveel op elkaar lijken, dat terwijl de MKI een -bijna- volledig andere body heeft.
Als je in detail kijkt, zie je leuke elementen op die nieuwe Exige ...
Er zijn toch strategisch veel body-onderdelen afgeplakt los van de camo.
Dit wordt volgens mij een dikke Lotus!
Frederik schreef:Persoonlijk vind ik ook dat de huidige Exige en de huidige Elise teveel op elkaar lijken, dat terwijl de MKI een -bijna- volledig andere body heeft.
Als je in detail kijkt, zie je leuke elementen op die nieuwe Exige ...
Er zijn toch strategisch veel body-onderdelen afgeplakt los van de camo.
Dit wordt volgens mij een dikke Lotus!
Durf ook es door de camo/afplakkingen kijken ...
Als ge de foto's vergoot met 200-400 % kunt ge veel meer details zien !!!
Bij de neus heb ik het europa gevoel (bumper/motorkap)
Bij de kont heb ik het Esprit gevoel (bumper/lichten) en een beetje Evora (diffusor)
Bij de zijkant heb ik dan weer het Exige/Elise gevoel (deuren/luchthapper)