Voor alle andere modellen die hierboven geen sub-forum hebben.
oa. Lotus Eclat, Elite, Excel, Carlton & nieuwe ontwikkelingen/prototypes alsook modellen uit een samenwerkingen met andere automerk.
Frederik schreef:Zoals reeds gezegd, prachtige wagen. Ik moet bekennen dat ik ook al in de richting van een Excel heb gekeken.
Die groene Excel van die bakker van Oostende stond toch te koop.
Was is goede staat, linksgestuurd en de prijs van een Excel valt ook nog goed mee dus waarop wacht je?
staat terug te koop op vroom .be , heb de auto reeds zeven jaar
Frederik schreef:Zoals reeds gezegd, prachtige wagen. Ik moet bekennen dat ik ook al in de richting van een Excel heb gekeken.
Die groene Excel van die bakker van Oostende stond toch te koop.
Was is goede staat, linksgestuurd en de prijs van een Excel valt ook nog goed mee dus waarop wacht je?
staat terug te koop op vroom .be , heb de auto reeds zeven jaar
Ik betaalde via de BFOV bij MARSH slechts 63 € voor de eerste oldtimer (+40 jaar) en voor alle bijkomen oldtimers een extra van 20 €. Ze hebben ook speciale tarieven voor classic cars ouder dan 15 jaar.
Voorwaarde is steeds dat je een dagelijks voertuig moet hebben dat verzekerd is. Die verzekering moet niet bij hen lopen, en je leasewagen komt in aanmerking.
mindp0wer schreef:Import duurt iets langer blijkbaar, heb ik van horen zeggen ...
Import wordt alleen verwerkt als de mannen van de douane aanwezig zijn op de DIV en dat is niet alle dagen.
ANTWERPEN 29/03 (BELGA) = Bij de douane worden de eerder opgeschorte stiptheidsacties hervat, wellicht met verkeershinder tot gevolg. Dat maakt het gemeenschappelijk vakbondsfront van ACOD, ACV-Openbare Diensten, VSOA en NUOD maandagavond bekend. De vakbonden zeggen onvoldoende garanties te hebben gekregen van de overheid.
Morgen controleert de douane extra !
Wie weet gaat het dan sneller ?
(Maar niet op de weg. )
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.