jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Nu zou hij toch al wakker mogen zijn!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- jokke_vlo
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
Rechtstreeks naar de garage
die tankzak met bijhorende reuk moet er uit, maar hij staat dus in de garage. Auto is gewoonweg in nieuwstaat met amper 23.000 km als ik de Lotto win blijft hij maar vrees dat dat niet lukt. Tegen januari mag hij dus de deur uit

- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
- jokke_vlo
Zalig eerste dagje en direct de stage 3 uitlaat gemonteerd. Morgen naar Spa meenemen en misschien enkele rondjes rijden. Er zijnbdaar nog redelijk wat cupjes blijkbaar .
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
- jokke_vlo
Ik post wel nog eens iets langer, maar heb vooral gereden de laatste uren
Denk dat er al iets van 750km op staan, had hem ook mee naar Spa en er een 8-tal rondjes mee gereden.
Daarna mijn madamme haar eerste track half uurtje laten mee rijden.
Conclusie: rijdt "plezanter" dan een Porsche.
Zelf heb ik om een of andere reden iets meer talent om een Porsche te besturen dus weg gaat die niet. Het is ook leuk om met de grote jongens mee te spelen MAAR de eerlijke conclusie van de dag: De lotus rijdt plezanter en dat is een EERLIJKE mening.

Daarna mijn madamme haar eerste track half uurtje laten mee rijden.
Conclusie: rijdt "plezanter" dan een Porsche.
Zelf heb ik om een of andere reden iets meer talent om een Porsche te besturen dus weg gaat die niet. Het is ook leuk om met de grote jongens mee te spelen MAAR de eerlijke conclusie van de dag: De lotus rijdt plezanter en dat is een EERLIJKE mening.
- Hans340R
- Auto: Exige Cup 260
- Contacteer:
Probeer dan ook eens een echte "lichtgewicht" Lotus.. een MK1 met een dikke motor, dan is een Exige ineens een boot.. dat was mijn conclusie, maar daaraan kunnen geen rechten aan worden ontleent 

- jokke_vlo
Idd meermaals gehoord Hans....... voel me goed bij deze is nog voldoende compliant als daily, want dat is hij voor mij, hoe graag ik er ook mee on track zou rijden......beestje ziet dan te veel af.
- jokke_vlo
Foto's komen nog wel....gezien mijn filmpjes verleden dus maar starten met een filmke zeker.
Sorry voor de die hards maar ik wil deze kar in ere houden dus geen recordpogingen maar gewoon genieten van enkele rondjes met de Exige op een rustig tempo.
Tijd van de volledige ronde op het einde is 2.58 in wat verkeer. Relatief rustig is een 2.55 dus wel haalbaar nog steeds een heel eind weg van Alain !
Zelfde dag, maar andere wagen, hier gaat het er iets harder aan toe, met de straatversie in full attack tegen een pak "sneller" materiaal. Best laptime: 2.42.93
Sorry voor de die hards maar ik wil deze kar in ere houden dus geen recordpogingen maar gewoon genieten van enkele rondjes met de Exige op een rustig tempo.
Tijd van de volledige ronde op het einde is 2.58 in wat verkeer. Relatief rustig is een 2.55 dus wel haalbaar nog steeds een heel eind weg van Alain !
Zelfde dag, maar andere wagen, hier gaat het er iets harder aan toe, met de straatversie in full attack tegen een pak "sneller" materiaal. Best laptime: 2.42.93
- jokke_vlo
Mijn vrouw, eeuwig tegenstander van mijn Lotus passie, is aan het keren. Zondag heeft ze zelf gereden met de Exige op Spa en zeg geeft nu toe dat AAN HET STUUR, dit een leuke wagen is.
Speciaal voor haar dan toch nog maar is door de knieën gegaan, nee niet om haar ten huwelijk te vragen maar wel om haar smaakbede te aanhoren om GEEN oranje te nemen.
Bestelling kunnen wijzigen naar Motorsport black, diamond cut wheels, premium sport packet met rode stitching........
Vrouwen.....
Speciaal voor haar dan toch nog maar is door de knieën gegaan, nee niet om haar ten huwelijk te vragen maar wel om haar smaakbede te aanhoren om GEEN oranje te nemen.
Bestelling kunnen wijzigen naar Motorsport black, diamond cut wheels, premium sport packet met rode stitching........
Vrouwen.....