Foilacar (car wrap)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Re: Foilacar (car wrap)

Bericht door HJ2 »

:shock:
Stunning! Ziet er werkelijk heel erg mooi uit.
If you always do what you always did, you always get what you always got.
MrBombokka
Naam: MrBombokka
Auto: nvt

Bericht door MrBombokka »

Waarom wit? Omdat er reclame op moest.
Gedaan door www.totaalbestickering.nl - www.re-styling.com gedaan door 2 man in 1 dagje.
Kijk ook eens op fullwrap.hyves.nl

Ik zeg maar:
NIET lakken maar PLAKKEN :)
die kende jullie nog niet he

gr MrBombokka
I am Awake - Global Warming
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

quante costa voor n Elise als k zo nieuwsgierig mag zijn ;) ?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:quante costa voor n Elise als k zo nieuwsgierig mag zijn ;) ?
Persoonlijk vind ik die Elise niet zo mooi gedaan, er zijn verschillende plaatsen waar de lak nog doorkomt. Luchthappers voor, luchthappers naast de lichten, ook rond de achterlichten is er nog blauw te zien...

Neem anders eens contact op met info@dillygraphics.be (= member dilly hier op het forum)
Bzguy

Bericht door Bzguy »

idd nog hier en daar nog blauw te zien ; k ken er natuurlijk niks van, maar k begrijp niet dat vb de lichten niet gedemonteerd worden :? Alle onderdelen zouden toch moeten gedemonteerd worden om goed te zijn, me dunkt.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Bzguy schreef:idd nog hier en daar nog blauw te zien ; k ken er natuurlijk niks van, maar k begrijp niet dat vb de lichten niet gedemonteerd worden :? Alle onderdelen zouden toch moeten gedemonteerd worden om goed te zijn, me dunkt.
Zit hem natuurlijk ook in de kostprijs, mag het niet veel kosten dan zij het zo, mag of moet het in orde zijn dan kan het ook anders. Het is niet zozeer de folie dat veel geld kost, maar het werk. En hoebeter afgewerkt, hoemeer uren er nodig zijn, bijgevolg het prijskaartje ook mee oploopt.

Het werk ik van Dilly heb gezien is allesinds afgewerkt tot in de puntjes. Hou er wel rekening mee dat een goede wrap evenveel tot in sommige gevallen net iets meer als een respray kan kosten. Rekening houdend met de volledige steenslag bescherming je bekomd én het behoud originele lak is dat alsnog nader bekeken een vrij goede optie.
dilly
Naam: Dilly
Auto: Exige S2 / 2007

Bericht door dilly »

Hey manne,
Bedankt voor de positieve reacties Frederik! Binnenkort wrappen we er weer ene, een Range Rover Vogue, volledig in mat zwart, fotos volgen hier dan ook weer van.
Ik zal normaal aanwezig zijn op de Lotus Ypres Days met een Dax die we volledig gewrapt hebben, daar kunnen jullie dan eens het resultaat in het echt zien.
Kostprijzen hangen echt af van wagen tot wagen. En idd, demontage van lichten en deurklinken, daar kruipt allemaal tijd in, maar komt alleen het uiteindelijke resultaat ten goede. Indien er iemand interesse heeft, dan kan je natuurlijk altijd eens langskomen.

Wat het filmpje betreft, daar is idd nog veel blauw te zien, en de simpele reden daarvoor is omdat ze bijna niks demonteren, maar daar zal de prijs wel naar zijn dan.
Voor ieder wat wils zou ik zeggen. :?
vasseur
Auto: Elise s1 - Elan+2

Bericht door vasseur »

Iedereen is blijkbaar zot van mat zwart maar bestaat dat ook in chroom? B.V. mijn Exige in Chroom?
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Bzguy

Bericht door Bzguy »

k vrees dat je dan n serieus probleem zal hebben met de 'arm der wet', da's nl niet toegelaten :|

Martin Luther King, Jr.
1963
vasseur
Auto: Elise s1 - Elan+2

Bericht door vasseur »

???? Kwist dat niet ,is er daar een reden voor :?:
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Plaats reactie