Kunnen we allemaal meevoorspellen wanneer de crisis is gestorven

Ik heb me precies vergist... Hopelijk is het najaar wat beterwimvanbeeck schreef:voor de maand juli 09
3 ipv 5 in 2008
totaal voor het jaar tot nu
24 ipv 38 in 2008
Mja, ze zullen allesinds wel winst maken anders zouden ze niet doorgaan.Frederik schreef:Zoveel verdienen autoverkopers niet bij de verkoop van een (nieuwe) auto, en zeker ook garages van de andere merken.
Zij verdienen vooral hun boterham met onderhoud, herstellingen ...
Ik hoorde al meermaals dat bij de grote merken onderhoudsprijzen de pan uit swingen... Kleine ditjes en datjes die de rekening aardig doen oplopen.
Verhiest verkoopt véél wagens aan Fransmannen; het véélvoudige van het aantal dat hij verkoopt aan Belgen en die wagens zitten niet in de cijfers.JDV schreef:Ik heb me precies vergist... Hopelijk is het najaar wat beterwimvanbeeck schreef:voor de maand juli 09
3 ipv 5 in 2008
totaal voor het jaar tot nu
24 ipv 38 in 2008
4 lotussen per maand ( gemiddeld 2 per garage) Ik vraag me af hoe dat die winst kunnen maken alleen maar met hoofdzakelijk reparaties...
Toch durven ze soms wat klagen, misschien terecht want intervaltijden voor onderhoud zijn natuurlijk niet meer om de 5000/7000/10000 km maar al langer rond de 15000/20000/... km. Garantieperiodes worden bij bepaalde merken ook langer.JDV schreef:Frederik schreef:
Zoveel verdienen autoverkopers niet bij de verkoop van een (nieuwe) auto, en zeker ook garages van de andere merken.
Zij verdienen vooral hun boterham met onderhoud, herstellingen ...
Ik hoorde al meermaals dat bij de grote merken onderhoudsprijzen de pan uit swingen... Kleine ditjes en datjes die de rekening aardig doen oplopen.
Mja, ze zullen allesinds wel winst maken anders zouden ze niet doorgaan.
Ook bij FVH rijden de Fransen aan en af, volgens Frank zijn de Lotus garages in Frankrijk zeer zeldzaam EN daarbij nog vrij duur ook.ben schreef:Verhiest verkoopt véél wagens aan Fransmannen; het véélvoudige van het aantal dat hij verkoopt aan Belgen en die wagens zitten niet in de cijfers.
Tis daarom dat Baert in Moeskroen zoveel Fransmannen over de vloer krijgt voor onderhoud. Hij heeft het dealerschap opgegeven maar ik blijf erbij dat hij de goeikoopste is voor het onderhoud. Heb daar gedurende bijna 10 jaar mijn Elises laten onderhouden, nooit klachten(!) en steeds voor een prikje. Een aanrader!Frederik schreef:Ook bij FVH rijden de Fransen aan en af, volgens Frank zijn de Lotus garages in Frankrijk zeer zeldzaam EN daarbij nog vrij duur ook.ben schreef:Verhiest verkoopt véél wagens aan Fransmannen; het véélvoudige van het aantal dat hij verkoopt aan Belgen en die wagens zitten niet in de cijfers.