That's the spiritLuc B schreef:Ik ga ook proberen te komen.
Voor wie 'ik' niet kent, we waren er vorig jaar bij met een zwarte lotus esprit turbo se highwing.
En het was ons zeer goed bevallen.

That's the spiritLuc B schreef:Ik ga ook proberen te komen.
Voor wie 'ik' niet kent, we waren er vorig jaar bij met een zwarte lotus esprit turbo se highwing.
No, no, the 'esprit' !mindp0wer schreef:That's the spiritLuc B schreef:Ik ga ook proberen te komen.
Beste Luc. Fijn om te horen.Luc B schreef:Ik ga ook proberen te komen.
thiva schreef:Beste Luc. Fijn om te horen.Luc B schreef:Ik ga ook proberen te komen.
En het was ons zeer goed bevallen.![]()
Ook dit jaar hebben we een zeer Esprit-vriendelijke rit.
Ik meen me te herinneren dat jullie vorig jaar overnacht hebben in 't Aulnenhof.
Wanneer jullie dit dit jaar terug van plan zijn is het snel zijn geblazen. Ginds zijn de kamers bijna op. Moest je boeken, vergeet dan niet te melden dat je voor LTL boekt. Dat is goedkoper.
Onze mystery guest zal trouwens ook in 't Aulnenhof overnachten.
Some say he sleeps with his eyes wide open...
Some say that he eats and breathes Lotus...
Dood jammer! Een mooie auto moet je tonen, niet verstoppen voor iedereen!Erwin schreef:Ik denk niet dat het veel scheelt! Ik gok rond de 20.000 km, maar ga morgen nog wat pushen om hem het zelf te laten uitleggen.
Super!!!! Ik ga dit jaar mijn rode High Wing ook meebrengen. Als we nog een gele High Wing vinden, dan kunnen we in Belgische vlag formatie rijdenLuc B schreef:Ik ga ook proberen te komen.
LOL Daar kent onze Mindpower (nog) niks van, van EspritsX-ian schreef:No, no, the 'esprit' !
LOL Het is echt wel een straffe persoon hoor, sterker nog hij/zij weet meer van jouw Elise, dan dat jij er waarschijnlijk ooit zal over weten...billie schreef:als de mystery guest lotussen eet en ademt dan hoop ik niet dat hij een stuk van mijn elise eet
Wil ik dat welfastcooki3 schreef:LOL Daar kent onze Mindpower (nog) niks van, van EspritsX-ian schreef:No, no, the 'esprit' !Maar dat komt nog wel
![]()
Theo,schrijf u eens rap in,manmindp0wer schreef:Wil ik dat welfastcooki3 schreef:LOL Daar kent onze Mindpower (nog) niks van, van EspritsX-ian schreef:No, no, the 'esprit' !Maar dat komt nog wel
![]()
![]()
![]()
Als jij een gele binnenhaalt voor LTL, koop ik mij een boek over Esprits
Zo is dat Luc! De High Wing en S4s/S300 spoiler hebben mijn grootste voorkeur.Luc B schreef:hmmm de juiste spoiler is toch ook niet echt onbelangrijk hé