Is dit 'm? Nieuwe camo Exige?
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
Re: Is dit 'm? Nieuwe camo Exige?
zie ik het goed op foto 3 dat je iets kunt zien door de achterruit?
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- claudevdvd
- Auto: Exige v6 LF1
Wat zou dat dingetje zijn aan de achteruitkijkspiegels?
Jammer dat er geen roofscoop op zit.
Wel mooi,mengeling evora en elise 2010
Jammer dat er geen roofscoop op zit.
Wel mooi,mengeling evora en elise 2010
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
volgens mij cameraatjes ...claudevdvd schreef:Wat zou dat dingetje zijn aan de achteruitkijkspiegels?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
inderdaad camera's of testsensoren.
Wat mij vooral opvalt is de Elise 2010 voorkant en een serieus bredere en hogere achterkant met ditto spoiler.
Die spoiler zal ik nog wel enkele keren moeten zien om deze te kunnen apprecieren maar verder 'knappe dinges' !
Wat mij vooral opvalt is de Elise 2010 voorkant en een serieus bredere en hogere achterkant met ditto spoiler.
Die spoiler zal ik nog wel enkele keren moeten zien om deze te kunnen apprecieren maar verder 'knappe dinges' !
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Veel beter dan op eerdere foto's. Word alleen duizelig als ik er te lang naar kijk 

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
De diffuser - uitlaat is bijna identiek aan de Evora S, getuigd van weinig creativiteit ?
De spiegelhuizen blijven gelijk, alleen hebben de de steunen verlengd om over de bredere heupen te kunnen kijken.
Over de achter spoiler heb ik nog twijfels, doet een beetje Toyota Supra aan,
ik denk dat die niet op alle versies gaat staan, alleen op de compressor versie misschien.
De spiegelhuizen blijven gelijk, alleen hebben de de steunen verlengd om over de bredere heupen te kunnen kijken.
Over de achter spoiler heb ik nog twijfels, doet een beetje Toyota Supra aan,
ik denk dat die niet op alle versies gaat staan, alleen op de compressor versie misschien.
Laatst gewijzigd door wimvanbeeck op 31 aug 2011, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Je kan hier inderdaad niet spreken van een nieuwe wagen.
Is een verdere evolutie van de Elise/Exige Mk2 waar ze de achterkant hebben moeten aanpassen naar de benodigde ruimte.
Spoiler achteraan doet me wel denken aan de Esprit spoiler:
Is een verdere evolutie van de Elise/Exige Mk2 waar ze de achterkant hebben moeten aanpassen naar de benodigde ruimte.
Spoiler achteraan doet me wel denken aan de Esprit spoiler:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
In de juiste kleur (en zonder de camouflage) wordt het beslist een mooie auto. Die langere achterkant maakt de auto ook meer volwassen. Zal beslist ook de rijeigenschappen op de weg ten goede komen en de auto minder 'snappy' maken. Maar wat is dan nog het verschil met de Evora ? Willen we dit als nieuwe Exige ?
Voor zover ik al kan oordelen obv deze foto's vind ik de auto veel te braaf. De Exige S1 was ronduit agressief, de achterpartij van de S2 was als een bulldog op testosteron. Maar de look van de nieuwe Exige mag wat mij betreft een stuk aggresiever, uiteraard met prestaties die overeenkomen met die look.
Benieuwd naar het finale resultaat, maar obv deze foto's lijkt de auto eerder een GT à la Evora en geen tracktoy. We praten hier over de Exige. Laat het dan ook een echte Exige blijven hé !!!

Voor zover ik al kan oordelen obv deze foto's vind ik de auto veel te braaf. De Exige S1 was ronduit agressief, de achterpartij van de S2 was als een bulldog op testosteron. Maar de look van de nieuwe Exige mag wat mij betreft een stuk aggresiever, uiteraard met prestaties die overeenkomen met die look.

Benieuwd naar het finale resultaat, maar obv deze foto's lijkt de auto eerder een GT à la Evora en geen tracktoy. We praten hier over de Exige. Laat het dan ook een echte Exige blijven hé !!!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Nog een paar beelden vanuit andere hoeken.
Het interieur blijft blijkbaar behouden of men moest nog iets achter de hand houden.
Het interieur blijft blijkbaar behouden of men moest nog iets achter de hand houden.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Interieur inderdaad gelijk nu, opvallend is dat er geen semi sliks opliggen!!!!
Dus gelijk fasteleven zegt, meer een GT dan een trackdaytoy ?
Wat ik ook niet mooi vind is dat de metalen racegaas vervangen wordt door zwart platieken honinggraat roosters, deze zijn minder fijn, groffer, zien er platiekeriger en véél minder racy uit.
Ook zien we dat de hardtop blijbaar dezelfde is als de Exige nu, dus weer te vanvangen door en softtop!!!
Dus gelijk fasteleven zegt, meer een GT dan een trackdaytoy ?
Wat ik ook niet mooi vind is dat de metalen racegaas vervangen wordt door zwart platieken honinggraat roosters, deze zijn minder fijn, groffer, zien er platiekeriger en véél minder racy uit.
Ook zien we dat de hardtop blijbaar dezelfde is als de Exige nu, dus weer te vanvangen door en softtop!!!