Ik plakte er maar een prijs op, kan evengoed 5.000€ of meer zijn voor de ombouw, dan is het nog steeds goedkoper dan een originele LHD, ... en dat is net wat ik bedoel.914 schreef:Hmm, als zelfs de webmaster al denkt dat hij voor 2 a 3K meer een correcte LHD kan kopen, dan geef ik het volledig op.
Ik zou de ombouw doen, en je wagen zal volgens mij gewoon veel makkelijker verkopen. (lees: een groter doelpubliek bereiken)
Dat is tevens ook wat ik bedoel ... bepaald cliënteel is op zoek naar de 'goedkoopste', maar ik denk dat mensen met budget voor een R, die betalen volgens mij graag/gemakkelijk iets extra voor een LHD.Erwin schreef:Ik denk die iemand die op zoek is naar een RHD echt bewust op zoek is naar de goedkoopste. Klein budget. Deze mensen denk ik kopen meestal een veel goedkopere Rover 120 pk ook al door de BIV. Ze willen gewoon goedkoop Elise rijden.
Opgelet : Ik ben als Webmaster niet alwetend en zeker al niet de perfecte Lotuskenner, ik probeer enkel mijn persoonlijk idee te geven en hopelijk zo een interessante discussie te bekomen.