Ik heb gisteren "speciaal voor Fred" eens aan mijn druppellader gaan voelen en die stond dus gewoon koud! Zelfs niet een beetje lauw!
Als ik dan voel aan de transfo van mijn modem van telenet die gewoon heet staat en heel het jaar aanhangt vraag ik mij af of dat allemaal wel veilig is!!!
Allez ... 'k ga dees weekend es kijken voor een druppellader
Gisteren de lader op de Lotus gezet, batterij helemaal plat Ik hoor zelfs de benzinepomp niet meer opspinnen, nog het interieurlichtje licht op. Hoop dat ze niet kapot is.
De Elan staat dan wel al een tijd stil ... denk al van na Vroemdag.
Frederik schreef:Allez ... 'k ga dees weekend es kijken voor een druppellader
Gisteren de lader op de Lotus gezet, batterij helemaal plat Ik hoor zelfs de benzinepomp niet meer opspinnen, nog het interieurlichtje licht op. Hoop dat ze niet kapot is.
De Elan staat dan wel al een tijd stil ... denk al van na Vroemdag.
Leg hem dan eerst aan een gewone lader!
Een druppellader is eigenlijk niet gemaakt om een bijna dode batterij terug tot leven te wekken.
Als je batterij te leeg is zullen ook de platen misschien kromgetrokken en is ze echt naar de vaantjes. Meet al eerst eens hoeveel volt ze nog heeft alvorens ze misschien nog proberen te laden. Wel een plezant batterijke om te demonteren!
hans schreef:Wel een plezant batterijke om te demonteren!
Inderdaad, voor iemand met rugklachten is dit inderdaad 'a terrible job'.
Zijn alle lotussen trouwens zo lastig gebouwd om aan hun batterij te geraken ?
Bij de S2 staat ze achterin in de kofferruimte. Dus gemakkelijk te bereiken, maar maakt de kofferruimte wel kleiner natuurlijk.
Maar ja, ze moet ergens staan...
Laatst gewijzigd door Frederik op 07 dec 2010, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:quote gecorrigeerd
Die rug is niks maar ik geraak daar met mijn handen niet tussen om die bevestigingsbeugel terug te plaatsen!
Ondertussen is mijn batterij naar de kl... omdat ik hem niet aan een druppellader gehangen had! Ze was toch versleten daarmee dat ik ze toch wou vervangen! Nu moet ze er uit omdat ik er nog eens wil mee gaan rijden.
Jeffry zijn handjes zijn ondertussen ook al te dik om er tussen te geraken dus dat wordt weer vloeken.
ovi schreef:Die rug is niks maar ik geraak daar met mijn handen niet tussen om die bevestigingsbeugel terug te plaatsen!
Ondertussen is mijn batterij naar de kl... omdat ik hem niet aan een druppellader gehangen had! Ze was toch versleten daarmee dat ik ze toch wou vervangen! Nu moet ze er uit omdat ik er nog eens wil mee gaan rijden.
Jeffry zijn handjes zijn ondertussen ook al te dik om er tussen te geraken dus dat wordt weer vloeken.
Heeft je vrouw geen fijnere handen ?? Misschien effen privéles geven aan haar: hoe verander je een batterij met fijne pollen
ovi schreef:Die rug is niks maar ik geraak daar met mijn handen niet tussen om die bevestigingsbeugel terug te plaatsen!
Heeft je vrouw geen fijnere handen ?? Misschien effen privéles geven aan haar: hoe verander je een batterij met fijne pollen
Ha, das just! Ik heb nog een dochter met fijne pollekes en dunne armkes!
Ha, das just! Ik heb nog een dochter met fijne pollekes en dunne armkes!
Ik zit in het zelfde geval als een paar gasten hier:
batterij af en toe slap (2x in 2maand) in de kou
ik rij er wel elke dag mee maar niet genoeg
géén lader mogelijk aangezien garage en parking niet aan huis liggen
dus na wat zoeken op het net word het de : Simple Start van Black & Decker
Ik krijg hem volgend weekend voor 40eur ipv 70, via een ebay-verkoper
Volgens reviews zou hij wel niet zo goed werken als de 'echte' traditionele booster die 4 keer groter is, maar ik heb er voor mijn gebruik hoop in.