dachero schreef:OPGEPAST MENSEN LEES DIT AANDACHTIG
Maandag avond werden er aan Hotel de Pits verschillende louche figuren gespot.Waarschijnlijk drugbaronnen of zo afgaande op hun voertuigen zijnde Mercedesbakken :recente en iets minder recente (hé gert) en dan drugsrunners in snelle bolides van het type Lotus.
Zien er inderdaad verdachte types uit!
Een van die gasten is hier laatst ook geweest met zijnen "maroefenbak".
dachero schreef:OPGEPAST MENSEN LEES DIT AANDACHTIG
Maandag avond werden er aan Hotel de Pits verschillende louche figuren gespot.Waarschijnlijk drugbaronnen of zo afgaande op hun voertuigen zijnde Mercedesbakken :recente en iets minder recente (hé gert) en dan drugsrunners in snelle bolides van het type Lotus.
Een van die gasten is hier laatst ook geweest met zijnen "maroefenbak".
Hela hela gasten, der wordt hier niet gelachen met "My little tank" he. Gelle moest is weten hoeveel vrouwen dat in die auto stappen en compleet wild zijn van die oude verende auto zetels. De meest schunnige opmerkingen en toespelingen, die ik dan te horen krijg... Der is niet alleen nen Thierry Woods in Belgie, ooit (toen er nog haar op mijne kop stond) had dieje Woods nog nen partner in crime
Maar eerlijk is eerlijk, hij loopt op de laatste benen
On Topic: Het was zeer plezant! Ik kijk nu al uit naar de volgende drink en de start van de F1!
Exploded schreef:Gelle moest is weten hoeveel vrouwen dat in die auto stappen en compleet wild zijn van die oude verende auto zetels. De meest schunnige opmerkingen en toespelingen, die ik dan te horen krijg...
en weet moeder de vrouw dat allemaal
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Exploded schreef:Gelle moest is weten hoeveel vrouwen dat in die auto stappen en compleet wild zijn van die oude verende auto zetels. De meest schunnige opmerkingen en toespelingen, die ik dan te horen krijg...
en weet moeder de vrouw dat allemaal
@hans gij durft te schrijven wat ik durf te denken
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Dit moeten we meer doen en zeker tijdens de eerste F1 race. Sorry dat ik vroeger ben vertrokken maar voelde me niet zo goed ....
Koen : alvast merci voor de gedane moeite en ik stel voor snel te belsissen !!
Over het zaaltje, waar we zeker met 50 personen kunnen zitten en naar een groot scherm kunnen kijken en dat alles onder deskundige commentaar van BartP, kunnen we gratis beschikken