2010 Autosalon Brussel...

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
a_fond
Auto: -

Re: 2010 Autosalon Brussel...

Bericht door a_fond »

zie niet echt een probleem voor gesloten stands hoor,
de wagens worden vaak in stock genomen en wanneer je toegang geeft aan iedereen, dan zijn deze ook onverkoopbaar na het salon, dit door allerhande beschadigingen.

Alvast succes gewenst aan de dealers, want met babar aan de kop en al de rhd's is het niet gemakkelijk, en zonder hen heb je ook geen degelijk merk.
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

a_fond schreef:zie niet echt een probleem voor gesloten stands hoor,
de wagens worden vaak in stock genomen en wanneer je toegang geeft aan iedereen, dan zijn deze ook onverkoopbaar na het salon, dit door allerhande beschadigingen.

Alvast succes gewenst aan de dealers, want met babar aan de kop en al de rhd's is het niet gemakkelijk, en zonder hen heb je ook geen degelijk merk.
Eigenlijk heb je groot gelijk. Chapeau voor al de dealers.
't Was ook maar met een knipoog dat ik de zwarte maatpakken, de gekruiste armen en de bodyguards-aston-martin-stijl aanhaalde. Ik draag zelf soms een zwart maatpak, loop vaak met gekruiste armen en weet een DB-whatever wel te appreciëren. Ik had bij mijn comment beter een echte ( ;) ) bijgezet.

Trouwens dat poortje en de afbakening is inderdaad wel zeer goed. Ook de enige manier om de schoonheid van de wagens voor iedereen mooi in de verf te zetten.
Want zeg nu zelf, heeft er iemand van jullie iets gezien van de nieuwe audi's, bmw's of mercedessen ? Een mierenhoop, die presentatiestanden.
Laatst gewijzigd door electroshock op 21 jan 2010, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Je wil niet weten hoe mensen auto's behandelen op een autosalon, die auto's zijn 'bijna' sloopklaar. Vooral het interieur en het carrosserie worden hard toegetakeld. Mensen die zomaar zonder respect in-en-uit de wagen klimmen, of snel voorbij iemand anders springen tussen een auto en die andere persoon om er toch maar als eerste in te zitten, we kennen het wel ...

Ik ben er zeker van "als je had gevraagd" ze u vriendelijk zouden verwelkomen... enkel maken ze een psychologische drempel zodat niet iedereen zonder nadenken naar de wagens toevliegt (en afbreekt).

Iedereen wil wel eens in een Lotus zitten, sommige andere merken en types daarentegen. Begrijpe wie begrijpen kan :-)

De stand van Lotus is dit jaar echt super, en de locatie is helemaal top. Chapeau aan de dealers om dit in tijden van crisis alsnog te kunnen (en willen) financieel regelen.

Ik vind het jammer dat ik door mijn knieoperatie dit jaar niet tot in Brussel kon gaan.
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

2 : En niemand geen overzichtelijke foto van de Lotus stand ????????
electroshock

ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Wij vertrekken nu en die snotaap die ik mee heb gaat zeker veel fotokes trekken dus zullen er zeker wat extra maken v/d Lotusstand. ;)
electroshock

ovi schreef:en die snotaap die ik mee heb gaat zeker veel fotokes trekken
't Is te hopen dat die snotaap van u later een leuk verhaal kan vertellen dat de ontmoeting met de lotusstand zijn leven heeft veranderd, een beetje zoals bij deze simon alias the naked engineer toen hij als 13-jarige uiteindelijk wel binnenmocht op de caterhamstand :

http://www.blatchat.com/t.asp?id=178567&pn=3&ps=15&c=

Investeren in toekomstige kopers, al zijn het nu nog maar jonge pubers. :idea:
Met een glimlach en een vriendelijk gebaar. :)
Dat draagt zeker bij tot de positieve perceptie rond het merk. 8-)
(Ik zie niet in dat ze nu in alles Ferrari moeten gaan na-apen.) :(

a_fond
Auto: -

Bericht door a_fond »

Wat is het probleem met ferrari? Werd daar ook heel vriendelijk de nieuwe wagen gepresenteerd.

Bij al die merken zijn het pros, tegenover marketingstudenten bij generale merken die van auto's niets bakken maar pro zijn in financiering en dergelijke...

ik ben een autoliefhebber, geen beursfreak...
electroshock

a_fond schreef:ik ben een autoliefhebber, geen beursfreak...
:lol:
a_fond schreef:Bij al die merken zijn het pros, tegenover marketingstudenten bij generale merken die van auto's niets bakken maar pro zijn in financiering en dergelijke...

OK hier heb je echt een punt. Al zijn er tussen de gewone merken ook wel technisch interessante wagens én ook wel technisch onderlegd personeel. Zo heb ik in een ongedwongen babbel met een medewerker van een beursgenoteerd automerk mooi de voordelen nog eens uitgelegd gekregen van een kettingaandrijving voor de ventielen ipv een aandriefriem, wel geheel tegen zijn winkel in want er zitten nu alleen nog aandrijfriemen in plaats van kettingen ... Altijd verhelderend voor een leek als mij.
a_fond schreef:Wat is het probleem met ferrari? Werd daar ook heel vriendelijk de nieuwe wagen gepresenteerd.
De italianen zijn wel meestal vriendelijk, zij met soms (te) veel show.
Lekker stuk techniek, mooi verpakt in een sexy outfit. Maar eerder iets voor de beursjongens, die in de goede jaren de aardige boni hebben opgestreken om de Ferrari te bekostigen. ;)
Voor zo'n bescheiden jongen als mij heeft een Ferrari een veel te hoog matuvu-gehalte. En 4-cilinders volstaan. Maar dat is strikt persoonlijk.

ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Zijn nog wel wat moderne wagens met een distributieketting hoor electro! ;)
Dus weer zo'n verkoper die maar wat uit zijn nek staat te kramen.

Kristel wil zo vlug mogelijk een Fiat 500 cabrio als haren Punto Cabrio de geest moest geven. Ze zal er dus nog wel enkele jaren moeten mee rijden wand ik herstel hem altijd! :lol:
Nu was ik daarstraks even op de stand van Fiat wat info gaan vragen en toen ik vroeg of da bachke nu elektrisch open en dicht ging heeft die trien een kwartier rondgelopen tot ze iemand vond die hier kon op antwoorden? :roll:
Aangezien deze 500 cabrio toch zo'n beetje de meest bekeken auto van Fiat was vindt ik het onbegrijpelijk dat de verkoper(sters) zelf op zo'n simpel vraagje niet kunnen antwoorden.
Van de Lotus stand niets dan lof en ook weer dat typische niet dikken nekken gedoe die je dan weer wel bij de buren zag en iedereen welkom.
Volgens mij hebben onze Lotus dealers een mooie slag binnengehaald en dat vonden ze zelf ook.
Als je dan de prijs ziet van een exclusieve Evora in verhouding tot een Porsche en dan zeker een Ferrari dan denk ik dat veel mensen toch eens de overstap zouden kunnen wagen. ;)
Da jong mechaniekerke dat ik mee had van bij mij op het werk heeft in ieder geval genoten dat hij in de Lotus Evora mocht zitten. Hij zal de foto's naar mij doorsturen wand ik heb ook enkele foto's van heel de stand gemaakt zoals beloofd.
Speciaal voor Fredje die niet tot daar geraakt. :)
Plaats reactie