Dat is idd een zeer mooie analyse van de "feiten"

. Blanchimont twee volledig planken op semi's dat gaat niet. En ik reed daar echt redelijk hard, het stuk van Blanchimont twee tot en met de source, ben ik altijd een pak auto's gaan halen, ook de race Porsches.
Raidillion dat is trainen, trainen en nog eens trainen. Ik laat daar nu met gemak tussen 1 en 2 secondes liggen. Kan naar vijfde, gas lossen, insturen en ergens op een recht "moment" in vierde gooien en naar boven.... maar ik moet u ni vertellen dat ge uw moves daar best helemaal juist doet. Iets te weinig tussengas en uw bestelling wordt in de muur afgeleverd

.
Later remmen naar Combes kan zeker nog. (halve seconde). Bruxelles valt wel mee, ik kan er zeker en vast "voller" op de gas bij het uitkomen, maar daar zijn het echt de cohones die mankeren. Gaat het mis, de muur ligt een meter naast de curbs.
Pouhon komt wel goed dat is al beter dan gemiddeld. (kom die aan 194 km/u uit als ik hem goed neem).
Op weg naar de eerste Blanchimont laat ik heel veel tijd liggen ! (vroeger snijden, vroeger planken)......
Uw analyse is sterk !