[Mopje] : Leuke mopjes ...
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...
Het vooroordeel bevestigen:
- Bijlagen
-
- 532597_404758822936467_2628694_n.jpg (30.68 KiB) 2768 keer bekeken
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
- Coen
Een echtpaar was Kerstboodschappen aan het doen op Kerstavond en de hele stad was vol met winkelende mensen die hun last minute inkopen aan het doen waren.
Lopend door het winkelcentrum en al kijkend naar de etalages blikte de vrouw ineens verwonderd opzij om te ontdekken
dat ze haar man nergens meer zag. Ze wist dat ze nog veel te doen hadden en werd erg kwaad.
Ze rommelde in haar handtas om haar mobieltje te zoeken. Toen ze die gevonden had belde ze haar man en vroeg hem
waar hij toch gebleven was.
Haar man antwoordde kalm: "Liefste, herinner jij je die juwelierszaak nog waar we 5 jaar geleden waren en waar je
helemaal verliefd werd op die diamanten halsketting die we toen helaas niet konden betalen. Maar ik vertelde je toen
ook dat ik hem eens op een dag voor je zou kopen".
De ogen van de vrouw vulden zich met tranen, ze begon zacht te huilen en terwijl ze een snik probeerde te onderdrukken
fluisterde ze: "Ja, die juwelierszaak herinnner ik me zeker nog".
"Ok, zei hij, ik zit in de kroeg ernaast !!!"
Lopend door het winkelcentrum en al kijkend naar de etalages blikte de vrouw ineens verwonderd opzij om te ontdekken
dat ze haar man nergens meer zag. Ze wist dat ze nog veel te doen hadden en werd erg kwaad.
Ze rommelde in haar handtas om haar mobieltje te zoeken. Toen ze die gevonden had belde ze haar man en vroeg hem
waar hij toch gebleven was.
Haar man antwoordde kalm: "Liefste, herinner jij je die juwelierszaak nog waar we 5 jaar geleden waren en waar je
helemaal verliefd werd op die diamanten halsketting die we toen helaas niet konden betalen. Maar ik vertelde je toen
ook dat ik hem eens op een dag voor je zou kopen".
De ogen van de vrouw vulden zich met tranen, ze begon zacht te huilen en terwijl ze een snik probeerde te onderdrukken
fluisterde ze: "Ja, die juwelierszaak herinnner ik me zeker nog".
"Ok, zei hij, ik zit in de kroeg ernaast !!!"
- Coen
In het begin van haar huwelijk legt een vrouw een doos onder haar bed en zegt tegen haar man: "Je moet me beloven dat je nooit in die doos kijkt!" Hij, smoorverliefd op zijn vrouw, belooft er nooit in te zulle kijken. Jarenlang houd de man zijn woord. Na 40 jaar huwelijk houdt hij het niet meer uit. Hij negeert de belofte en maakt de doos open. In de doos zitten 3 lege flesjes bier en 6.000,- contant geld. Stomverbaasd schuift hij de doos weer onder het bed. Een paar dagen later, in een gezellig restaurant bij kaarslicht en een glaasje wijn, vertelt de man tegen de vrouw dat hij naar 40 jaar voor het eerst in de doos gekeken heeft! "ik kon me nieuwsgierigheid niet meer in houden" zegt de man. "Vertel me wat die flesjes bier betekenen" zegt de man. De vrouw antwoord "Telkens als jij weg was en ik deed het met een ander, dronk ik een fles je bier leeg en legde het flesje in de doos" antwoord de vrouw. De man schrikt van het antwoord en denk na, hij was vaak weg op zakenreis en dus vaak van huis. Als het in 40 jaar maar 3x gebeurt is kan de man er nog wel mee leven, denkt hij bij zich zelf. Even later schiet de man het geldbedrag binnen en vraagt "waarom heb je in de koffer een geld bedrag van 6000 liggen? Waarop de vrouw antwoord "tsja, zegt de vrouw, iedere keer als de doos vol was, heb ik de flessen ingeleverd voor statiegeld..."
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Ik zou een ervaring willen delen met jullie allemaal, in verband met drinken en rijden.
Zoals jullie weten, hebben de meesten van ons (gelukkig!) nog geen last gehad met de autoriteiten, bij terugkomst van de vele sociale activiteiten, verspreid over de afgelopen jaren.
Een paar nachten geleden, had ik na het drinken van liters bier, samen met vrienden, de drankstonde beëindigd met een paar Margarita cocktails.
Geen goed idee.
Wetende dat ik veel te veel gedronken had, deed ik iets wat ik nog nooit daarvoor gedaan had: ik nam een taxi naar huis.
Toevallig stond wat verder een politiepatrouille aan de kant van de weg, alcoholcontrole dus , maar taxi's worden niet tegengehouden.
Ik kwam ongedeerd thuis en dat was een hele grote opluchting !
Want ik had nog nooit achter het stuur van een taxi gezeten en ik weet ook niet zeker meer waar ik deze juist vandaan gehaald heb .
Hij staat nu in mijn straat. Ze zullen hem wel komen halen , zeker !!?????
Zoals jullie weten, hebben de meesten van ons (gelukkig!) nog geen last gehad met de autoriteiten, bij terugkomst van de vele sociale activiteiten, verspreid over de afgelopen jaren.
Een paar nachten geleden, had ik na het drinken van liters bier, samen met vrienden, de drankstonde beëindigd met een paar Margarita cocktails.
Geen goed idee.
Wetende dat ik veel te veel gedronken had, deed ik iets wat ik nog nooit daarvoor gedaan had: ik nam een taxi naar huis.
Toevallig stond wat verder een politiepatrouille aan de kant van de weg, alcoholcontrole dus , maar taxi's worden niet tegengehouden.
Ik kwam ongedeerd thuis en dat was een hele grote opluchting !
Want ik had nog nooit achter het stuur van een taxi gezeten en ik weet ook niet zeker meer waar ik deze juist vandaan gehaald heb .
Hij staat nu in mijn straat. Ze zullen hem wel komen halen , zeker !!?????
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- Peter D
Melk ?
- Bijlagen
-
- melk.jpg (23.38 KiB) 2583 keer bekeken
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Tegenwoordig begint alles al te draaien na 2 trappistjes...
't zal de leeftijd wel zijn

't zal de leeftijd wel zijn

If you always do what you always did, you always get what you always got.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
doe mij maar Melk 
en erna kan ik lekker nog de Lotus pakken ...

en erna kan ik lekker nog de Lotus pakken ...

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Wat is het verschil tussen een trolleybus en een politicus?
Een trolleybus stopt als hij de draad kwijt is.
Een trolleybus stopt als hij de draad kwijt is.
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- Peter D
Een mooi jong meisje heeft een vaginaal probleem.
Ze stinkt steeds naar "den ajuin".
Ze gaat naar de gynaecoloog om zich te laten onderzoeken en vertelt dat ze hier erg mee verveeld zit !
Steeds op het moment dat ze met een vriend tot een intiemer moment komt
haakt die af.
Elke vriend gaat er van lopen. De dokter onderzoekt haar, neemt ook een uitstrijkje en laat dit op het labo onderzoeken.
Uiteindelijk wordt er niets gevonden. Het arme kind blijft zitten met haar "intieme ajuinaroma".
Ze geraakt gedeprimeerd, krijgt de ene ontgoocheling na de andere, gaat met vrienden niet meer uit enz. Op een bepaald moment krijgt ze er weer moed in en vliegt er weer in.
Tijdens een receptie ontmoet ze een mooie adonis. Die man ziet dat mooi kind ook wel zitten en zegt tegen haar: "Zeg, we gaan hier toch onze tijd niet verslijten.
Ik stel voor dat we samen iets gaan eten." Zogezegd zo gedaan.
Ze bestellen een lekker menu, zij eet smakelijk, maar hij laat steeds 80% op zijn bord liggen.
Het meisje vraagt wat er scheelt waarop hij antwoordt:
"Het smaakt me niet, eigenlijk nooit - door een lichamelijke afwijking heb ik geen reuk-noch smaakzin."
Het kind kon haar oren niet geloven en dacht bij zichzelf: "Dat is DE man, die MOET ik hebben!"
Daarop zegt zij: "Zeg we gaan hier toch onze tijd niet verslijten. Ik stel voor dat we naar mijn appartementje gaan en dat we ons daar wat amuseren."
Zo gezegd zo gedaan... Ze trekken naar haar slaapkamerke.duiken in dat beddeke en beginnen te froemelen.
Hij doet dat behaatje uit, het slipje volgde al vlug. Dan doet zij zijn slip uit.
Beiden liggen poedelnaakt in dat beddeke. Een zachte hand zakt tussen haar benen.
En de man duikt onder lakens... en steekt zijn hoofd tussen haar benen.
Maar plotseling springt hij terug boven de lakens en hapt hevig naar lucht.
Zij dacht bij zichzelf: "Het is toch weer niet waar he!" De man duikt terug onder de lakens! En woeps... plotseling zijne kop terug boven de lakens.
Daarop vraagt ze aan hem: "Zeg wat heb je nu toch?"
"Ik weet het niet", zegt de man, "maar telkens als ik mijn hoofd onder de lakens steek, beginnen mijn ogen te tranen!
Ze stinkt steeds naar "den ajuin".
Ze gaat naar de gynaecoloog om zich te laten onderzoeken en vertelt dat ze hier erg mee verveeld zit !
Steeds op het moment dat ze met een vriend tot een intiemer moment komt
haakt die af.
Elke vriend gaat er van lopen. De dokter onderzoekt haar, neemt ook een uitstrijkje en laat dit op het labo onderzoeken.
Uiteindelijk wordt er niets gevonden. Het arme kind blijft zitten met haar "intieme ajuinaroma".
Ze geraakt gedeprimeerd, krijgt de ene ontgoocheling na de andere, gaat met vrienden niet meer uit enz. Op een bepaald moment krijgt ze er weer moed in en vliegt er weer in.
Tijdens een receptie ontmoet ze een mooie adonis. Die man ziet dat mooi kind ook wel zitten en zegt tegen haar: "Zeg, we gaan hier toch onze tijd niet verslijten.
Ik stel voor dat we samen iets gaan eten." Zogezegd zo gedaan.
Ze bestellen een lekker menu, zij eet smakelijk, maar hij laat steeds 80% op zijn bord liggen.
Het meisje vraagt wat er scheelt waarop hij antwoordt:
"Het smaakt me niet, eigenlijk nooit - door een lichamelijke afwijking heb ik geen reuk-noch smaakzin."
Het kind kon haar oren niet geloven en dacht bij zichzelf: "Dat is DE man, die MOET ik hebben!"
Daarop zegt zij: "Zeg we gaan hier toch onze tijd niet verslijten. Ik stel voor dat we naar mijn appartementje gaan en dat we ons daar wat amuseren."
Zo gezegd zo gedaan... Ze trekken naar haar slaapkamerke.duiken in dat beddeke en beginnen te froemelen.
Hij doet dat behaatje uit, het slipje volgde al vlug. Dan doet zij zijn slip uit.
Beiden liggen poedelnaakt in dat beddeke. Een zachte hand zakt tussen haar benen.
En de man duikt onder lakens... en steekt zijn hoofd tussen haar benen.
Maar plotseling springt hij terug boven de lakens en hapt hevig naar lucht.
Zij dacht bij zichzelf: "Het is toch weer niet waar he!" De man duikt terug onder de lakens! En woeps... plotseling zijne kop terug boven de lakens.
Daarop vraagt ze aan hem: "Zeg wat heb je nu toch?"
"Ik weet het niet", zegt de man, "maar telkens als ik mijn hoofd onder de lakens steek, beginnen mijn ogen te tranen!
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Een Belg rijdt met zijn fiets op de snelweg
en wordt aangehouden door een motoragent.
Zegt de agent: "Awel, wede gij niet waar het fietspad is?"
Zegt de Belg: "Jawel, u gaat rechtdoor en dan eerste afslag
naar rechts en dan weer rechts, maar...
... ik geloof niet dat gij daar met uw motorfiets mag rijden!"
en wordt aangehouden door een motoragent.
Zegt de agent: "Awel, wede gij niet waar het fietspad is?"
Zegt de Belg: "Jawel, u gaat rechtdoor en dan eerste afslag
naar rechts en dan weer rechts, maar...
... ik geloof niet dat gij daar met uw motorfiets mag rijden!"
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]