Dirk510
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
Re: Dirk510
Deze morgen betaling ontvangen van Rally legende Yvette Fontaine.
naast de Belgische legenden, nu ook een buitenlandse.
Fast Yvette.
nummer 190 op m'n Memorial Serge Messine op 31 augustus.
Voor publiek zet ik volgende week de "parcours blikvangers" op dit forum.
naast de Belgische legenden, nu ook een buitenlandse.
Fast Yvette.
nummer 190 op m'n Memorial Serge Messine op 31 augustus.
Voor publiek zet ik volgende week de "parcours blikvangers" op dit forum.
- Dirk510
YPRES LOTUS DAY 2013
Reportage deze maand in de Boekjes

Reportage deze maand in de Boekjes

- Dirk510
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Gisteren enorm genoten van Dirk z'n Serge Messine Memorial!
Bedankt Geert (GVY) om me te navigeren doorheen de talloze bochten ook in het donker wat toch een serieuse aanpassing was, om maar te zwijgen van de korte uitdagende offroad stukjes!
Vertrokken als één van de laatste en terug aangekomen in Boezinge om 23h in één van de eerdere groepen.
Daarna terug naar huis gereden en tegen 1h30, de volledige tijd topless gereden!
Maar begon wel frisjes te worden op de E40 rond 1h en vooral veel verbaasde blikken
Bedankt ook Jelle en Hugo voor het leuke gezelschap. Ook RubyRudi was van de partij: Dirk in z'n vertrouwde omgeving:
Bedankt Geert (GVY) om me te navigeren doorheen de talloze bochten ook in het donker wat toch een serieuse aanpassing was, om maar te zwijgen van de korte uitdagende offroad stukjes!
Vertrokken als één van de laatste en terug aangekomen in Boezinge om 23h in één van de eerdere groepen.
Daarna terug naar huis gereden en tegen 1h30, de volledige tijd topless gereden!
Maar begon wel frisjes te worden op de E40 rond 1h en vooral veel verbaasde blikken

Bedankt ook Jelle en Hugo voor het leuke gezelschap. Ook RubyRudi was van de partij: Dirk in z'n vertrouwde omgeving:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- Dirk510
Ik doe die dingen als zoveel jaren, en net als Will Tura die ook al jaren z’n ding doet, heb ik nog even veel “planken koorts” net als den Will.
Parcours Roadbook Drank en diner voor 237 teams.
Kortom 490 personen een leuke rit verzorgen.
Stressie maar ik ben eraan verslaaft geraakt.
Elk jaar beloof ik af te bouwen.
Na de memorial , de zondag 110 wagens op mijn maandelijkse Esplanade.
Zondag met de Fre en Stijn richting La Roche voor de Exclusieve Cars rondrit en twee weken later voor de Lotus LSE. Tussendoor navigeren in m’n trouwe Duitser tijdens de Smokkel rit en zo zal september ook voorbij getrokken zijn.
De Memorial had toch 12 Lotussen aan de start. Navigeren in Darkness heeft ook zijn charme zulle.
Bedankt aan alle Forumvrienden die erbij waren ook op de Esplanade (7 lotussen)

Parcours Roadbook Drank en diner voor 237 teams.
Kortom 490 personen een leuke rit verzorgen.
Stressie maar ik ben eraan verslaaft geraakt.
Elk jaar beloof ik af te bouwen.

Na de memorial , de zondag 110 wagens op mijn maandelijkse Esplanade.
Zondag met de Fre en Stijn richting La Roche voor de Exclusieve Cars rondrit en twee weken later voor de Lotus LSE. Tussendoor navigeren in m’n trouwe Duitser tijdens de Smokkel rit en zo zal september ook voorbij getrokken zijn.
De Memorial had toch 12 Lotussen aan de start. Navigeren in Darkness heeft ook zijn charme zulle.

Bedankt aan alle Forumvrienden die erbij waren ook op de Esplanade (7 lotussen)

- gvy
- Naam: Geert
- Auto: '80 Esprit S2.2
Dirk,
De memorial Serge Messine was wat mij betreft een groot succes.
Ik heb me echt geamuseerd en ook het stuk in 't donker was verschrikkelijk amusant.
Stijn, alleszins bedankt voor de uitnodiging en mijn debuut als navigator.
Ik kon me geen plezantere auto en baantjes inbeelden om dit debuut te maken.
We zijn wel een keertje gemist
vb de eerste straat al, maar na een tijdje hadden we als team een flink tempo opgebouwd.
En toen in't donker de een na de ander uit pure stress omdat er een file achter reed of gewoon gentlemanship ons liet voorgaan,of verkeerd zat, reden we plotseling alleen vooraan.....en nog wat verder helemaal alleen.
En we zijn alletwee nochtans echt niet competitief ingesteld.
Op een paar slingerende snelle landweggetjes, in het begin toch wel een keertje een ei in mijn broek gehad, want ik ben niet gewend aan de rauwe beleving van snelheid en rechtstreekse betrokkenheid die de Dax Rush van Stijn aan zijn passagiers geeft, maar dat wende zeer snel, ook omdat Stijn zijn sportkar echt wel goed kent en toen werd het puur entertainement.
tof.
Geert
PS,
Toen ik naar huis reed in de 1980 Lotus Esprit, dacht ik ... Wat een comfort
De memorial Serge Messine was wat mij betreft een groot succes.
Ik heb me echt geamuseerd en ook het stuk in 't donker was verschrikkelijk amusant.
Stijn, alleszins bedankt voor de uitnodiging en mijn debuut als navigator.

Ik kon me geen plezantere auto en baantjes inbeelden om dit debuut te maken.
We zijn wel een keertje gemist

En toen in't donker de een na de ander uit pure stress omdat er een file achter reed of gewoon gentlemanship ons liet voorgaan,of verkeerd zat, reden we plotseling alleen vooraan.....en nog wat verder helemaal alleen.
En we zijn alletwee nochtans echt niet competitief ingesteld.

Op een paar slingerende snelle landweggetjes, in het begin toch wel een keertje een ei in mijn broek gehad, want ik ben niet gewend aan de rauwe beleving van snelheid en rechtstreekse betrokkenheid die de Dax Rush van Stijn aan zijn passagiers geeft, maar dat wende zeer snel, ook omdat Stijn zijn sportkar echt wel goed kent en toen werd het puur entertainement.
tof.
Geert
PS,
Toen ik naar huis reed in de 1980 Lotus Esprit, dacht ik ... Wat een comfort

[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
- Dirk510
Het is fijn om reacties te krijgen Geert.
Ik maak het echt uit liefde voor jullie allemaal.
Stijn - Ruby - Dommenique - Hugo - Arnel - Benny Kortom iedereen Bedankt om deel te nemen.
Nu OP naar LA ROCHE
Ik maak het echt uit liefde voor jullie allemaal.
Stijn - Ruby - Dommenique - Hugo - Arnel - Benny Kortom iedereen Bedankt om deel te nemen.
Nu OP naar LA ROCHE
-
- Naam: Marijn
- Auto: MG F + Lotus Elise S2
Dirk
Knappe organisatie, leuke rit, lekker eten, mooie wagens en zelfs prachtig weer!
Ik vertrok met klein hartje naar de rit (donker, grijs, regenachtig), maar tijdens het inschrijven klaarde het volledig op.
Proficiat en bedankt! We kijken al uit naar LSE2013.
Ik sta blijkbaar toch 1x op de foto:p, naast de Ferrari, zwarte broek.
Groeten
Marijn
Knappe organisatie, leuke rit, lekker eten, mooie wagens en zelfs prachtig weer!
Ik vertrok met klein hartje naar de rit (donker, grijs, regenachtig), maar tijdens het inschrijven klaarde het volledig op.
Proficiat en bedankt! We kijken al uit naar LSE2013.
Ik sta blijkbaar toch 1x op de foto:p, naast de Ferrari, zwarte broek.
Groeten
Marijn
- Dirk510
Marijn
Ferme bedankt om erbij te zijn geweest. Jammer hebben we geen babbeltje kunnen maken. Persoonlijk heb ik al heel wat foto's van uw Lotje bekeken op Facebook .
Straks komen ze ook allemaal op de site van Memorial Serge Messine.
Zou dat jij kunnen zijn, gefotografeerd van uit onze KHC Porsche??
Ferme bedankt om erbij te zijn geweest. Jammer hebben we geen babbeltje kunnen maken. Persoonlijk heb ik al heel wat foto's van uw Lotje bekeken op Facebook .
-
- Naam: Marijn
- Auto: MG F + Lotus Elise S2
Dat zijn wij!Dirk510 schreef:Marijn
Ach, op LSE2013 zal het wel eens passen zeker?
Was eerst nog van plan om op zondag naar Esplanade te komen, maar zag het niet zitten + de elise was echt te vuil!
Nog 1x meeting op Esplanade dit jaar zeker? Ik probeer er zeker bij te zijn.