zeldzame kanarie schreef:heb je filmpje op youtube met de V6 bekeken. je bent een keigoeie piloot man!! zelfs die atom kreeg er van langs. ik wil een v6! ik wil een v6! I wanna be the king of the road is vragen aan den thierry hoeveel ik moet bijleggen voor die witte daar, moet toch op onderhoud zaterdag
Kanarie, snelle wagen is één ding, een goede piloot is nog iets anders...
trainen trainen en nog eens trainen beste stekkie zelfs jokke deed in zijn broek de eerste keer op zolder. kijk wat een goede piloot hij nu is geworden door al die ervaring met cup 260-porsche GT3- en uiteindelijk als kers op de taart een exige v6 om iedereen laten te zien dat lotus baas blijft op een technisch circuit gelijk zolder.. met een race instinct wordt je tenslotte geboren net als een prof voetballer of wielrenner dat ook is met de juiste training als basis.
Niet te veel op de piloot steken, de Exige v6 is gewoon goed. Ik ken de wagen nog niet op circuit, nog even geduld
Rondjes van 1.46 - 1.47 met een standaard versie lijken me niet onmogelijk bij vrije baan en zonder geluidslimiet. Heb twee keer zwart gehad en dan hield ik me nog in aan de meetpunten. Is toch ook makkelijk een seconde verlies naast het vele verkeer.
1.49 lijkt me voor een gemiddeld piloot echt haalbaar.....1.45 voor de geoefende in ideale omstandigheden.
De roadlegal cupversie zie ik daar nog 2 sec af doen
Heb dus ook enkele dagen de V6 aan de tand kunnen voelen. Wat een machine!
Een foto en artikel komen er binnenkort aan, maar ondertussen een al een kleine preview.
Frederik schreef:Heb dus ook enkele dagen de V6 aan de tand kunnen voelen. Wat een machine!
Een foto en artikel komen er binnenkort aan, maar ondertussen een al een kleine preview.
exige-preview.jpg
Zou het kunnen dat deze groene ook in zolder is geweest.
Precies hem gezien op een foto naast een Cayman.
Dewelke Longin onder handen heeft genomen onder het motto, vrouwenauto?
Als den Bert ook met de Exige heeft gereden, zeer benieuwd naar zijn commentaar.
Weet je hiervan, Frederik ?