PJH - Lotus Exige S240
- PJH
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 16 jan 2016, 19:35
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
Re: PJH - Lotus Exige S240
Het kistje ziet de wereld een beetje.
www.openroads.be - Rediscover the fun of driving.
- PascalM
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 02 aug 2013, 12:33
- Naam: Pascal
- Auto: Elise S MY2015
- Locatie: Oostende
Re: PJH - Lotus Exige S240
En de wereld van de bergen, niets beter...
Mooi!
Mooi!
De Lotus Drivers Meeting is een eenvoudige manier om andere Lotus gepassioneerden te ontmoeten. De meeting gaat maandelijks door op zaterdag en dit van 16u tot 18u. Ontmoetingsplaats: Lotus Verhiest in Oostende.
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
Voor meer info: Lotus Drivers Meeting Belgium
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 26 mei 2014, 13:10
- Naam: wim
- Auto: Lotus Elise lhd 2002
- Locatie: Liefdekerke
Re: PJH - Lotus Exige S240
Wow! vooral die laatste foto !!!! Zalig!!!
- FastEleven
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
- Locatie: België-Brasschaat
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11313
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: PJH - Lotus Exige S240
Mooie plaatjes PJ!
(maar wil je ze (voortaan) uploaden naar het forum)
(maar wil je ze (voortaan) uploaden naar het forum)
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- PJH
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 16 jan 2016, 19:35
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
Re: PJH - Lotus Exige S240
https://www.instagram.com/p/B7DEijJFjw8/
Ding heeft op de bank gestaan. Resultaat: 272pk
Aanleiding was een discussie over het feit dat het zeer goed te voelen zou zijn dat een Exige S2 rond de 4500rpm een plotse stijging zou hebben in het vermogen. Ik voelde dat eigenlijk niet, dus dat wekte de aandacht. Combineer dat met feit dat ik vind dat een CUP 260 niet sneller aanvoelt, en dan kom je uit op het feit dat het tijd is voor een dynorun.
Het ding is zo lineair als iets. Nu nog uitvissen hoe dat precies komt.
Ding heeft op de bank gestaan. Resultaat: 272pk
Aanleiding was een discussie over het feit dat het zeer goed te voelen zou zijn dat een Exige S2 rond de 4500rpm een plotse stijging zou hebben in het vermogen. Ik voelde dat eigenlijk niet, dus dat wekte de aandacht. Combineer dat met feit dat ik vind dat een CUP 260 niet sneller aanvoelt, en dan kom je uit op het feit dat het tijd is voor een dynorun.
Het ding is zo lineair als iets. Nu nog uitvissen hoe dat precies komt.
www.openroads.be - Rediscover the fun of driving.
- Milton1
- Berichten: 163
- Lid geworden op: 03 nov 2013, 18:39
- Auto: Exige V6
Re: PJH - Lotus Exige S240
Interessant! Is toevallig ook de Air/Fuel gemeten geweest? Zou interessant zijn te zien welke strategie Lotus op de S2's voert hieromtrent. (op de S3 is het credo: we zetten het ding mega rijk, zodanig dat er nog minder kans op de detonatie is... )
- PJH
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 16 jan 2016, 19:35
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
- FastEleven
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
- Locatie: België-Brasschaat
Re: PJH - Lotus Exige S240
Ding heeft op de bank gestaan. Resultaat: 272pk
Misschien heeft de vorige eigenaar zich niet alleen laten gaan met het interieur ...Het ding is zo lineair als iets. Nu nog uitvissen hoe dat precies komt.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
- PJH
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 16 jan 2016, 19:35
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
Re: PJH - Lotus Exige S240
De ECU zou stock moeten zijn.
Wat wel zo is, is dat ik een grotere IC heb steken en ook een compleet andere uitlaat dan standaard. Misschien zorgt de grotere IC voor een vermogenwinst gezien hij frissere lucht krijgt, en zorgt de vrijer ademende uitlaat voor een toename in piekvermogen.
Wat wel zo is, is dat ik een grotere IC heb steken en ook een compleet andere uitlaat dan standaard. Misschien zorgt de grotere IC voor een vermogenwinst gezien hij frissere lucht krijgt, en zorgt de vrijer ademende uitlaat voor een toename in piekvermogen.
www.openroads.be - Rediscover the fun of driving.