C&C Roadtrip NL/B
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Re: C&C Roadtrip NL/B
Wie gaat er nu?
Lijstje mss met wagen erbij.
Handig om weten hoeveel lotus er zullen zijn, dan kan de organisatie zorgen dat iedereen samen staat he
Lijstje mss met wagen erbij.
Handig om weten hoeveel lotus er zullen zijn, dan kan de organisatie zorgen dat iedereen samen staat he
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Misschien ff een topic aanmaken met de juiste titel. Er is immers geen roadtrip in Antwerpen
Mij mag je erbij zetten hoor, Antwerpen staat!
Mij mag je erbij zetten hoor, Antwerpen staat!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Yep, er zijn er ondertussen vele in Frankrijk en in Spanje die ondervonden hebben dat ge een Elanneke niet moet proberen te volgen op bochtige bergwegjes!!!HJ2 schreef:gewoon... Hij kon niet geloven dat dit kon op deze hoge snelheid zonder uit de bocht te vliegen of idiote stuurbewegingen te moeten maken om op koers te blijven. (en hij is wat gewend)
Onder de indruk zeg maar
Sorry, schoot me gewoon te binnen toen ik las dat ik niet de enige ben die onder de indruk was van de Elan

Zo lang de koppelingskabel het maar niet begeeft ten minste!

- Yves
- Contacteer:
C&C Antwerpen
Lees net dat er een Omega (Lotus) ook zal aanwezig zijn. Iemand van hier?
- Yves
- Contacteer:
3 mei is het dan eindelijk zo ver. De officiële introductie van Cars and Coffee™ in België. Na onze succesvolle evenementen in Nederland, waarbij we telkens zeer veel Belgische gasten hebben mogen ontvangen, leek ons de tijd rijp om in België neer te strijken
Waar?
Een officiële introductie. Die moet je natuurlijk feestelijk vieren. Hangar 29 te Antwerpen zal op 3 mei het decor vormen voor Cars and Coffee™ Antwerpen. Een voormalige havenloods pal aan de Schelde zal de plek worden waar het allemaal gaat gebeuren.
Wat kunt u verwachten?
Naast fantastische bolides, een mooie locatie en leuke mensen, zullen we geheel zoals u van Cars and Coffee™ kunt verwachten, goed voor u zorgen. Een live DJ, loungebanken, een oesterbar, een Cava bar, hapjes en drankjes, bij mooi weer een geweldig terras aan de Schelde en natuurlijk uitstekende koffie.
Voor wie?
Cars and Coffee™ is bij uitstek de plek om uw bolide met andere auto liefhebbers te delen. Nieuwe contacten op te doen, verhalen uitwisselen en natuurlijk genieten van een kopje koffie. Iedereen met een bijzondere bolide is welkom. We laten geheel aan u over wat u bijzonder acht. Verrast u ons! Cars and Coffee™ Antwerpen zal zoals reeds gezegd plaatvinden in Hangar 29. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Hangar voorzien van speciale verlichting. Op deze manier komen de aanwezige bolides terecht in een unieke setting. Mocht de Hangar vol staan? Dan zullen we een aantal auto’s kunnen plaatsen op de kade naast de Hangar.
Kom en vier mee!
Bij deze nodigen we u van harte uit om de lancering van Cars and Coffee™ met ons mee te vieren! Voor aanmelding en verdere informatie kunt u zich wenden tot : natasha.lafeber@carsandcoffee.info
Waar?
Een officiële introductie. Die moet je natuurlijk feestelijk vieren. Hangar 29 te Antwerpen zal op 3 mei het decor vormen voor Cars and Coffee™ Antwerpen. Een voormalige havenloods pal aan de Schelde zal de plek worden waar het allemaal gaat gebeuren.
Wat kunt u verwachten?
Naast fantastische bolides, een mooie locatie en leuke mensen, zullen we geheel zoals u van Cars and Coffee™ kunt verwachten, goed voor u zorgen. Een live DJ, loungebanken, een oesterbar, een Cava bar, hapjes en drankjes, bij mooi weer een geweldig terras aan de Schelde en natuurlijk uitstekende koffie.
Voor wie?
Cars and Coffee™ is bij uitstek de plek om uw bolide met andere auto liefhebbers te delen. Nieuwe contacten op te doen, verhalen uitwisselen en natuurlijk genieten van een kopje koffie. Iedereen met een bijzondere bolide is welkom. We laten geheel aan u over wat u bijzonder acht. Verrast u ons! Cars and Coffee™ Antwerpen zal zoals reeds gezegd plaatvinden in Hangar 29. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Hangar voorzien van speciale verlichting. Op deze manier komen de aanwezige bolides terecht in een unieke setting. Mocht de Hangar vol staan? Dan zullen we een aantal auto’s kunnen plaatsen op de kade naast de Hangar.
Kom en vier mee!
Bij deze nodigen we u van harte uit om de lancering van Cars and Coffee™ met ons mee te vieren! Voor aanmelding en verdere informatie kunt u zich wenden tot : natasha.lafeber@carsandcoffee.info
-
- Auto: Elise S1
Ik zal er nu zondag bij zijn met de Elise. Ik probeer er rond 10h00 te zijn.
Wie komt er nog?
Wim
Wie komt er nog?
Wim
-
Als mijn versnellingen het weer doen ben ik erbij!
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Ge gaat dan toch daarna is effe tot hier komen?HJ2 schreef:Als mijn versnellingen het weer doen ben ik erbij!
-
Hoezo???
Jij komt toch ook naar Antwerpen?
Jij komt toch ook naar Antwerpen?
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
heb ook wel zin om langs te komen 
//edit : heb me ingeschreven

//edit : heb me ingeschreven

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963